Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mój pierwszy Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ciężko powiedzieć, ale kilkaset to na pewno. Od samej wymiany tłoka i pierścieni bedzie już z 500-600km jak nie więcej. A i wcześniej nabiłem może z 200. Nie jestem w stanie precyzyjniej tego określić Tongue


Jak widać Ogarek wciąż nabija kilometry. Dzisiaj pojeździłem trochę i doszedłem do wniosku, że tylny hamulec jest co najmniej wkurzający, bowiem nie dość, że przy hamowaniu piszczał, to jeszcze "odbijał" zazwyczaj po sekundzie-dwóch, co było irytujące przy redukcji czy zatrzymywaniu się na światłach. Wystarczyło trochę WD40 i hamulec jak nowy Wink Teraz jeszcze odrobinkę go podciągnąć i będzie miodzio Smile Przy okazji wypsikałem też łańcuch, tak profilaktycznie.

Generalnie podsumowując to jestem wręcz bardzo zadowolony z mojej maszyny Smile Ostatnimi czasy jeździ wręcz bezawaryjnie. Nic tylko lać i jeździć...
Nie smaruj łańcucha WD 40.
Nie tyle smarowałem, co po prostu wypsikałem go odrobinę. Poza tym robiłem tak nie raz w rowerach i nigdy nie narzekałem.

I zapewne chodzi Ci o to, że WD40 wysuszy łańcuch i nie będzie miał smaru. O to się nie martw, ten łańcuch jest tak tłusty, że ja prd krejzi
WD 40 ma przecież właściwości olejowe, więc w czym problem? Big Grin
W sumie to sam nie wiem w czym. Jak pisałem, używałem go nie raz i nie narzekałem. A wypsikałem ot tak profilaktycznie, bo w sumie to ten łańcuch nie był smarowany od dawien dawna, a ostatnimi czasy przy potrząsaniu zaczął tak jakby grzechotać. Zresztą i tak jest już z lekka wyciągnięty jak nic i przydałoby się powoli myśleć o nowym. Wziąłbym łańcuch z drugiego ogara (jest nawet grubszy), ale musiałbym najpierw go porządnie odrdzewić.
Quake, jeśli można wiedzieć, to dlaczego jeździsz bez pokrywy od iskrownika? :F
http://rwrlog.blogspot.com/2012/08/wd-40...stura.html

Ok. Tu macie nawet po naszemu i wytłumaczone dlaczego
To już lepiej nie "smaruję", nawet nie pomyślałem, że WD nie nadaje się do smarowania.
(09-09-2013 00:48:16)Joker345 napisał(a): [ -> ]Quake, jeśli można wiedzieć, to dlaczego jeździsz bez pokrywy od iskrownika? :F

Jak to bez? Jeżdżę z nią, ale w schowku krejzi

Ogólnie to od dawna jej nie zakładam, bo w upalne dni teoretycznie miało to poprawiać chłodzenie kondensatora. A teraz jej nie zakładam, bo zwyczajnie mi się nie chce :F Ilekroć jadę do hurtowni po śrubki, tak zawsze zapomnę o kupieniu tych do tej pokrywki. Przy najbliższej okazji (o ile znów nie zapomnę) postaram się je kupić.


Mientki - No czyli tak jak myślałem, że WD40 wysusza łańcuch. Ale zapewniam, że mnie to nie grozi, bo smaru czy innego tłustego syfu na nim i tak nie brakuje krejzi
Na wierzchu. Skąd wiesz jak jest wewnątrz tych tulejek, tam co sworznie wchodzą? WD-40 cudownie wypiera stamtąd wodę, smar fabryczny, a potem z łatwością może go wypłukać woda.
No przyznam, że teraz mnie zagiąłeś.

Swoją drogą, jak już smarować to czym? Tawot tutaj w zupełności wystarczy?
Smar grafitowy
Żaden smar grafitowy, tylko smar w sprayu do łańcuchów specjalny
Nie zmienia to faktu że producent do smarowania łańcucha napędowego, zaleca smar grafitowy krejzi
Przekierowanie