(25-11-2014 00:41:15)Błażej napisał(a): [ -> ]No mam i nikt nawet nie chce go kupić
błażej dalej go masz , ile za niego checesz
(28-11-2014 21:39:34)Quake96 napisał(a): [ -> ]A kolor nie jest z palety RAL. To oryginalna meksykańska czerwień. Wiem, że na początku pisałem, że to nie ten kolor, ale jednak się myliłem
A widzisz, czyli jednak wzrok jako tako mam dobry !
Jak ci będą się rozpadać te gumowe uszczelki to kup korkową, jest dużo lepsza od tych gumowych.
(29-11-2014 03:49:38)pawel_2540 napisał(a): [ -> ]Jak ci będą się rozpadać te gumowe uszczelki to kup korkową, jest dużo lepsza od tych gumowych.
Korkowa uszczelka zakrętki kranika? Widzę, że i Ty chyba nie rozumiesz o którą mi chodzi. Spójrz na zdjęcie. Mi chodzi o tą uszczelkę która siedzi w zakrętce łączącej kranik z bakiem.
PS: Te korkowe uszczelki do samego kranika są do kitu. Kupiłem to była za gruba a jak ją odchudziłem to się kruszyła. Najlepsze są stare uszczelki.
A no nie zrozumiałem Cię, ja kiedyś tam dałem zwykły gumowy oring i trzymało.
ładnie ten twój ogarek sie prezentuje
Coś te naklejki się spóźniają
W międzyczasie z nudów postanowiłem skompletować i poczyścić wszelkie klucze które mają coś wspólnego z Rometem :3 Wielootworowe mają wygrawerowanego Pegaza, Klucz do świec jest prawdopodobnie oryginalny od Pszczółki (dostałem go do Pszczółki razem z tą poszewką), a ta rurka 10/13 i śrubokręty są dobrane i w zasadzie są chyba takie same jak oryginalne
No po tych wszystkich zabiegach wygląda o niebo lepiej niż w dzień zakupu. Dobra robota Piotrze
A i jeszcze fajnie by było, jakbyś dorobił z 200 ml lakieru i porobił troszke zaprawek
Zaprawki się z celem mijają, no chyba że pędzelkiem w miejscach największych ubytków. Ale chyba wolę zostawić to jak jest, niż próbować poprawić i zrobić jeszcze gorzej
(06-12-2014 00:59:13)Quake96 napisał(a): [ -> ]Zaprawki się z celem mijają, no chyba że pędzelkiem w miejscach największych ubytków. Ale chyba wolę zostawić to jak jest, niż próbować poprawić i zrobić jeszcze gorzej
chodzi mi najbardziej o przedni błotnik z mocowaniami i stopki centralne. Taśmą zabezpieczasz ładny lakier wokoło ubytku . Potem papierem sciernym do gołej blachy, dajesz podkład, matowisz i robisz zaprawke lakierem
Jak umiejętnie to zrobisz to nawet nie bd widać, że było coś robione
Ale tak wgl stopki centralne mozesz całkiem od nowa pomalować i stopki na nogi też , bo są niebieski
ładnie ładnie tylko jeszcze naklejki ogar 200 na pokrywy i 1,4kw pompka pod bak i miód będzie
(08-12-2014 21:23:43)Marwerick napisał(a): [ -> ]ładnie ładnie tylko jeszcze naklejki ogar 200 na pokrywy i 1,4kw pompka pod bak i miód będzie
Tych naklejek nie było fabrycznie, więc i tutaj ich nie będzie. A pompkę mam "zarezerwowaną" u znajomego, który jak będzie sprzedawał Ogara to pewnie mi ją odłoży