Pasta do tłumików to mój sposób na uszczelnienie połączeń kolanka z cylindrem i kolanka z wydechem. A kolejne kolanko nie jest do tego robaczka joozku
Niebieski szerszeń je dostał
no w końcu twój bąk będzie już wracał do jazdy.
Już za kilka dni, za dni parę...
Czyli kupować flaszkę 0.5l
, Ogólnie fajny ogarek
. Mój ,,Prezeso" nie wiem kiedy tak będzie wyglądał
.
jak Ty go złożonego na parter przetransportujesz? Bo z tego co widzę w pokoju masz go narazie
Tak jak każdego innego. Po schodach go normalnie zniosę
tej bomby na tym baku to chyba nie było ostatnio jak jeżdził czy też może żle zapamiętałem
Jakiej bomby? Tych dwóch większych ubytków z przodu baku? Jeśli o to chodzi to były.
Tak też wczoraj sobie przeglądałem ten temat i pomyślałem "kiedy quake zacznie go składać"
Ale ładnie to wygląda ten lakier org, w przyszłym tyg kupuję ogara 200 w podobnym stanie i kolorze
Dobra, znalazłem zaginione w akcji platynki, więc mam wszystko do silnika i mogę składać
Może dzisiaj uda się odpalić, jeśli wcisnę ten pieprzony sworzeń tłoka
(15-02-2017 03:42:12)Quake96 napisał(a): [ -> ]Dobra, znalazłem zaginione w akcji platynki, więc mam wszystko do silnika i mogę składać Może dzisiaj uda się odpalić, jeśli wcisnę ten pieprzony sworzeń tłoka
podgrzej tłok na kuchence gazowej sworzeń na 2 godziny do zamrażarki i wchodzi jak w masło
jak masz za ciasny sworzeń, to nie ma sensu tego robić. Albo dotocz idealny żeby był ciasny ale jednak nie za bardzo. Bo co z tego że go wsadzisz na siłę jak potem pod wpływem temperatury Ci się rozszerzy i rozerwie oczko w korbie, i po silniku
to sworzni są specjalne wciski. On powinien to wszystko pomierzyć, sprawdzić wymiary, uwzględnić luz montażowy. Jeśli mieści się w granicach to ma sens to montowac. Wystarczy że bedzie nadwymiar 0,5 mm i juz mozna zatrzeć silnik przy rozszerzaniu metalu pod temperaturą