A gdzie masz zamiar zamówić nowe prostokątne szkło
?
U szklarza. Dorobić po prostu
Fajny ogar jak na ciebie
ładny oryginalny, oponkę bym z tyłu zmienił na 2.25 oryginalną i git.
O nie nie
Panterka zostaje :3 Ale z przodu muszę zmienić, bo jest łysa. Na szczęście mam identyczną w bdb stanie
kurcze, ładny ten twój pomarańczowy ogarek, jeszcze książeczka i narzędzia, no miód malina
(18-12-2014 00:00:20)sebon30 napisał(a): [ -> ]kurcze, ładny ten twój pomarańczowy ogarek, jeszcze książeczka i narzędzia, no miód malina
Bardziej on czerwony, ale spoko, to w końcu meksykańska czerwień
Z detali brakuje okapnika, pompki gaźnika i osłonki nad dźwigienką sprzęgła. Wszystko z czasem się dokompletuje :3
No i jeszcze przydałyby się oryginalne nakrętki na pokrywy schowka
(18-12-2014 01:03:10)Barto5050 napisał(a): [ -> ]No i jeszcze przydałyby się oryginalne nakrętki na pokrywy schowka
A fakt, zapomniałem o nich wspomnieć
Te miałem kupić jeszcze chyba do niebieskiego, ale w motozbycie mieli tylko jedną, a nowe miały być po dostawie, która chyba do dziś nie dotarła
W innym sklepie pytałem, to mają, ale są inne. Więc poczekam jeszcze za motozbytem, albo zamówię kiedyś z alledrogo
PS: Jedna oryginalna zakrętka była w Pszczółce, ale standardowo gdzieś zniknęła
Dzięki
To tylko w połowie moja zasługa. Druga połowa to sam fakt, że jak na 28 lat utrzymał się w takim stanie, że mi zostało go jedynie odświeżyć i dopieścić szczegółami
Buuu, osłony goleni lag spadły. Ale będzie okazja zrobienia 4 kolejnych fotek, przed, w trakcie (lewa i prawa strona) i po zrobieniu
.
Zwłaszcza przedni błotnik wystarczy tylko odświeżyć, jak nówka
.
Pompka się czepiali, że mu chart krzywo stoi. Ogar jakiś koślawy taki z tyłu wygląda.
W tym lusterku cokolwiek widać jak się jedzie? Czy to do poprawy make-upu w czasie jazdy?
To przecież te osłony są zbyteczne. Skoro one pełnią funkcję ochrony powierzchni ciernych przed syfem, to powinny chronić, dodatkowo można wrypać tam smaru, zawsze mniejsze tarcie. A tak? Skupiają więcej syfu, aniżeli by ich nie było.