01-06-2015, 18:38:49
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
01-06-2015, 21:53:36
Te śrubki imbusowe to nijak nie pasują do tego motoroweru. Do jakiegoś ogara pasują, do tego nie, skoro to taki full oryginał rarytas prl pgr znawcy tematu wiedzą o co chodzi... Kłejku, nie idź tą drogą!
01-06-2015, 23:45:17
Imbusy dałem tylko tam gdzie uznałem to za słuszne. Nie nawaliłem ich wszędzie. O ile dobrze pamiętam to są tylko na mocowaniu lampy przedniej, pokrywie zapłonu i kanapie. Nie rozumiem w czym problem
I owszem, to ma być oryginał, ale nie bądźmy na tyle pedantyczni. Badziewne śrubki od pokrywy filtra (na płaski śrubokręt) też zamieniłem na zwykłe i nie widzę w tym profanacji
Swoją drogą to dzisiaj bawiłem się trochę z wydechem. Wypolerowałem, uszczelniłem, skróciłem kolanko (tak, dopiero teraz ) . Wypolerowałem też silnik i szkło licznika. Niedawno już w domu wypolerowałem sobie klamki hamulca i sprzęgła, jutro może wypoleruję trochę korpusy. Ogólnie zajmuję się teraz takimi pierdółkami, bo mi się nudzi
I owszem, to ma być oryginał, ale nie bądźmy na tyle pedantyczni. Badziewne śrubki od pokrywy filtra (na płaski śrubokręt) też zamieniłem na zwykłe i nie widzę w tym profanacji
Swoją drogą to dzisiaj bawiłem się trochę z wydechem. Wypolerowałem, uszczelniłem, skróciłem kolanko (tak, dopiero teraz ) . Wypolerowałem też silnik i szkło licznika. Niedawno już w domu wypolerowałem sobie klamki hamulca i sprzęgła, jutro może wypoleruję trochę korpusy. Ogólnie zajmuję się teraz takimi pierdółkami, bo mi się nudzi
02-06-2015, 19:41:36
Pompuś
02-06-2015, 20:02:59
Pomaluj go >_< Oryginał oryginałem, ale on rdzewieje w oczach xD
02-06-2015, 20:10:13
Kogo jawka?
03-06-2015, 00:47:19
(02-06-2015 20:02:59)Pompek napisał(a): [ -> ]Pomaluj go >_< Oryginał oryginałem, ale on rdzewieje w oczach xD
Sam rdzewiejesz. Kropki rdzy na nim nie przybyło. Dbam o to żeby nawet pół godziny nie stał mokry. Ubytki w swoim czasie zakonserwuję brunoxem i koniec.
(02-06-2015 20:10:13)KacU napisał(a): [ -> ]Kogo jawka?
Znajomego. Wyrwał od sąsiada, w sumie dzięki mnie, bo trafiłem jak chciał wykręcać z niej tablicę i wyrejestrować. Wytłumaczyłem, że teraz trzeba złomować i lepiej to sprzedać w całości bo jest na to zbyt. Kumpel poszedł, pogadał i wyrwał za chyba 240zł.
03-06-2015, 01:03:33
Ogar faktycznie błyszczy się jak psu jajca pierwszy raz widziałem tak błyszczącego się rometa z ori lakierem
04-06-2015, 00:31:25
Postaram się streścić dzisiejszy dzień w telegraficznym skrócie.
Wypolerowałem głowicę i denko tłoka, uszczelniłem od nowa wydech bo prowizoryczne uszczelnienie z puszki mi wydmuchało, zatankowałem Ogara, kumpel kupił na części jawkę z papierami za 50zł z której załapałem się na gumę podnóżka (od Rometa), przednie koło od Kadeta i okapnik do gaźnika. Tak, nareszcie go mam
Wypolerowałem głowicę i denko tłoka, uszczelniłem od nowa wydech bo prowizoryczne uszczelnienie z puszki mi wydmuchało, zatankowałem Ogara, kumpel kupił na części jawkę z papierami za 50zł z której załapałem się na gumę podnóżka (od Rometa), przednie koło od Kadeta i okapnik do gaźnika. Tak, nareszcie go mam
04-06-2015, 09:07:08
Czym polerowany? k2 turbo?
04-06-2015, 13:02:10
Lakier? Owszem. Ostatnim razem polerowałem go jakoś na początku marca chyba. Zaraz przed nagrywaniem Legend PRLu. Od tamtej pory tylko dbam o to żeby był czysty
Chromy i inne takie polerowałem zwykle tym co miałem, czyli albo Turbo albo Aluchromem
Chromy i inne takie polerowałem zwykle tym co miałem, czyli albo Turbo albo Aluchromem
04-06-2015, 13:34:02
Kłejk, nie złapiesz pewnie tego, bo wiesz swoje i swoją swojszość będziesz trzymał na piedestale wyższości, ale kontynuując temat śrubek. Czemu by tak nie zamontować jeszcze śrub na torxy, dwa rodzaje wkrętaków krzyżowych i nakrętek kołpakowych? A przedni błotnik przykręcić na motylki. I tak będzie połączenie gwintowe spełniające swoje zadanie i tak, a przecież śrubki to pierdółki, nieważny temat.
Chodzi o to, że skoro to ma być oryginał, niech będzie, a nie tak z dupy lampa przywalona na imbusy. Też wolę imbusy, ale w złomie, którego zachowuję w oryginale - trzymam śruby starego typu, żeby nie było dużego przeskoku wizualnego. Tutaj jest.
Silnika nie czepiam się, bo te też zawsze skręcam na imbusowych śrubach, bo tak mi wygodniej skręcać, a potem rozkręcać.
Czekam na hejt <3.
Chodzi o to, że skoro to ma być oryginał, niech będzie, a nie tak z dupy lampa przywalona na imbusy. Też wolę imbusy, ale w złomie, którego zachowuję w oryginale - trzymam śruby starego typu, żeby nie było dużego przeskoku wizualnego. Tutaj jest.
Silnika nie czepiam się, bo te też zawsze skręcam na imbusowych śrubach, bo tak mi wygodniej skręcać, a potem rozkręcać.
Czekam na hejt <3.
04-06-2015, 17:49:09
(04-06-2015 13:34:02)jurek_j napisał(a): [ -> ]Kłejk, nie złapiesz pewnie tego, bo wiesz swoje...
Zieeeeeew. Nudzi mnie to pedantyczne pierdolamento. Chcesz czy nie, śrubki będą takie a nie inne. Jeszcze nikt nigdy się tego nie czepił, ba nawet uwagi nie zwrócił. Ale przecież zawsze musi być "coś" do czego trzeba się czepić, nie?
A idąc Twoim tropem to śruby pokrywy filtra też powinny być inne, bo oryginalnie były na płaski śrubokręt. Inaczej przecież nie jest oryginał, to niszczenie zabytku polskiej motoryzacji, wieś tuning i tak dalej Ja dalej się trzymam swoich ustaleń i skoro użyłem takich a nie innych śrub to widocznie miałem swój powód
04-06-2015, 17:56:37
Dziękuję za hejt. Pozdrawiam <3.
Nawet nie będę pytał o argumenty potwierdzające słuszność montażu takich śrub. I pomyśleć że chciałem po dobroci porozmawiać. Ale jak ja pisze to wiadomo, musi być hejt .
Nawet nie będę pytał o argumenty potwierdzające słuszność montażu takich śrub. I pomyśleć że chciałem po dobroci porozmawiać. Ale jak ja pisze to wiadomo, musi być hejt .
04-06-2015, 18:04:21