O, lusterko takie jak mam w charcie. od czego ono właściwie jest?
Od niczego
To epokowe lusterko, które było dostępne w PRLu. Producent to Vitrocer Gniezno, dawniej czy tam później Gozamet
Moje jest chyba z 85 roku
mam jeszcze ze dwa takie niebieskie i zawsze się zastanawiałem od czego to. ale dzięki
fajny ogarek, mam podobnego ale bardziej na nim widać znaki czasu no i skrzynia do zrobienia, ale to kiedyś...
(09-03-2015 21:50:53)charper napisał(a): [ -> ]mam jeszcze ze dwa takie niebieskie i zawsze się zastanawiałem od czego to. ale dzięki fajny ogarek, mam podobnego ale bardziej na nim widać znaki czasu no i skrzynia do zrobienia, ale to kiedyś...
Rozbiórka tego silnika to łatwizna
najwięcej roboty jest chyba ze sprzęgłem
Btw. pokazywałeś tego swojego Ogara na forum?
Z dnia na dzień coraz piękniejszy
wiem że to łatwe bo zrobiłem już kilka. aktualnie pracuje i tak po pracy dzisiaj rozpołowiłem silnik 019 bo wypadały mi biegi i powoli go sobie będę robił, no a ta jawka mimo że prawie najlepiej zachowana z mojej kolekcji czeka na chęci
a może po prostu założę inny silnik bo mam taki w częściach w dobrym stanie, aby złozyc połówki i resztę założyć. kiedyś pokażę jak już się za nią zabiorę.
(09-03-2015 22:33:12)MrF4k napisał(a): [ -> ]Z dnia na dzień coraz piękniejszy
I z dnia na dzień przybywa brakujących detali
Od zakupu doszły takie duperele jak instrukcja obsługi, oryginalna pompka, dekielek osłaniający dźwignię sprzęgła, epokowe lusterko, a dziś do tego dołączyły jeszcze oryginalne zakrętki do schowków
Jak tak myślę, to brakuje już chyba tylko okapnika, ale jakoś nie spieszy mi się wydawać prawie 30zł, których i tak nie mam
I kolejna rzecz z listy do odhaczenia
Łożyska w obu kołach zostały wymienione na nowe. Teraz to się toczy jak powinno, a przednie koło już nie lata na wszystkie strony świata
GołProł dla ubogich
[youtube]watch?v=-VzsdjLjbHY[/youtube]
Dzisiejsze klasyczne powitanie wiosny
Frekwencja spora, aż jeden Romet
Widzę, że maluch Goorskiego się na fotce załapał