Nie podoba mi się. Ale to tylko moje zdanie.
(13-01-2014 19:27:40)ziman1998 napisał(a): [ -> ]Nie podoba mi się. Ale to tylko moje zdanie.
Każdy ma prawo do swojego zdania
Co do samego pomysł - w tym konkretnym ogarze chyba nie ma sensu tego wprowadzać.
Po pierwsze chce go utrzymać w miarę możliwości w oryginale. A po drugie wydaje mi się ze mimo wszystko męczące by było przeplecenie tego w ramie
Możliwe że spróbuje tego w innym który bym złożył z reszty cześci
Choć do remontu silnika jeszcze daleka droga to jednak będąc w mieście zaopatrzyłem się w łożyska i simeringi.
A to dzisiejsza taka mała próba polerki, w sumie robiona na szybkiego, byle by było:
Widzę hajs przy polerce się zgadza
Bardzo dobrze, że chcesz go mieć w oryginale! Trzymam kciuki
Z własnego doświadczenia wiem, że AutoMaxem się ładnie aluminium poleruje.
papiery scierne, filc polerski+jakaś zwykła pasta do polerki lakieru
Jakie papiery dokładnie kolego ?
jechałem wszystkim które miałem na stanie
czyli zacząłem od gradacji 120 i dalej 180,200, 400, 600, 800
Pozniej wodne: 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500
Następnie pasta polerska z filcem polerskim.
Na koniec tylko przetrzeć, wypolerować czymś na sucho.
Pewnie da rade z mniejsza ilością papierów ale to była tylko próba
Tak czy inaczej próba udana i jutro postaram się jeden cały uchwyt tak wypolerować
Ja zazwyczaj polerowanie zaczynam od papieru wodnego 400 jak nie ma głębokich rys i później skoki robie np 800 1200 1500 2000 2500. Nie widzę powodu używać bardzo grubych papierów, bo tym narobisz sobie więcej roboty
To byłą moja pierwsza taka polerka więc wiesz
ale jutro popróbuje na większych skokach. Tak myślałem by w czterech się zmieścić i by było już ok
Tak to wyszło
tymczasem czekam za pastą K2 Aluchrom i będe poprawiał tą polerkę. No i muszę załatwić sobie stożkowy filc by dojść w trudno dostępne miejsca
Dobra robota, ogar będzie pierwsza klasa
A co oznaczają te liczby ?
mam w sumie 6 uchwytów i 3 górne mają oznaczenia:
4/4
1/3
1/1
zaś dolne
3/2
3/2
3/4
Wie ktoś o co z tym chodzi ?