(13-02-2014 00:40:46)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Ten tłumik jest krzywy troszke
Pewnie przyglądając się z bliska Twój lepiej by nie wyglądał
(13-02-2014 00:40:46)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Ja bym poszukał lepszego nie pogiętego i dał wtedy do chromu
I z tego co widziałem gdy już znalazłeś to nie wysyłałes go nigdzie
więc czekam na dokładne zdjęcie :]
(13-02-2014 01:24:15)Legwan1989 napisał(a): [ -> ]więc czekam na dokładne zdjęcie :]
Ja nie mówie , że moj wydech jest w idealnym stanie tylko , ze według mnie nie wymaga ponownego chromowania jak na razie .
ja o chromie tez nie mowie tylko o tym jaki to on nie jest pogięty. No ale koniec dyskusji
Btw- właściwie bardziej by mi się ten tłumik podobał taki delikatnie niesymetryczny albo z zachowanym jakimś małym wgnieceniem bo to jednak wskazuje historię elementu. Coś podobnego jak na piastach - nie są idealne i to własnie fajnie wyglada
Aaaaauuuuuuu!!!!! Brałbym tego ogara !!!!
Jestem ciekaw jak będzie wyglądał z tymi chromami
Ogólnie to kolor spoko wszystko spoko , bo trochę w temacie nie jestem jak silniczek ???
Silnik póki co leży w piwnicy nie ruszany. A w nim będzie duzzo roboty i pewnie sporo do wymiany bo kilka lat był katowany bez żadnego remontu..
Ogólnie wszystko póki co leży tak jak widać, nie poskładane i nie ruszane od kilku dni. Czekam na kumulacje - wolny czas + dobra pogoda by skończyć malowanie i złożyć chociaż nadwozie
Dobra czas na jakaś aktualizacje. Już z dwa tygodnie nie pisałem tutaj a to dlatego że przede wszystkim nie chciało mi się
Oczywiście jakieś tam są postępy, co prawda Ogar dalej leży w częściach ale coś tam do przodu poszedłem z pracami. Choć w więcej zacząłem pracować nad tym drugim Ogarem 200, ktory będzie bliżniaczym projektem ale juz nie na full wypasie
No i co nieco złozyłem T-1 ale do niego brakuje mi sporo czesci wiec byle skrecić i zabrac z pokoju.
Z czym ruszyłem do przodu?
Dałem do przetoczenia piasty kół wiec teraz juz nie bedzie problemów z nierównowmiernym tarciem okładzin. Dokończyłem malowanie, wszystkie elementy już mają bazę i bezbarwny. Tylko brat bliżniak Ogara chromowanego czekał na malowanie alufelg ale to w swoim czasie. Rozebrałem oba silniki. W sumie bede dawał Lagoonowi do szlifu dwa cylindry. Do tego musiałem kupić nową głowice bo w jednym był zerwany gwint. Jeden wał daje do regeneracji. Zakupiłem czeskie tłoki i pierscienie. W sumie nie pamietam co tam jeszcze było nie tak z tymi silnikami
No i trochę poskręcałem o czym juz wspominałem.
Jakos w przyszłym tygodniu moze zacznę skręcać tego w chromie bo i elementy mają wrócić z galwanizacji.
Już nie mogę się doczekać
Jeden z najbardziej dopracowanych i przemyślanych projektów,powodzenia
Na tą chwilę mogę pokazać jak mniej więcej będzie się prezentował ten Ogarek. Mniej więcej gdyż częściowo mam złożoną bliźniacza Dwusetkę która będzie miała identyczne barwy nadwozia.
Dziś załączam fotorelację z postępów czy raczej z tego co ostatnio się działo.
Tak wygląda teraz rant w piastach a właściwie jego brak. Szczerze przyznam ze teraz piasty wyglądają niemalże jak nówki. Podoba mi się to
Silnik już w częściach:
A tu już niektóre zamówione nowe części:
Pierścienie i tłok zamówiłem jako czeski oryginał. tłok ma wybite ZMD. Ale kto wie, może napis też już podrabiają
A pierścienie, hmm, w sumie chyba pozostaje wierzyć na słowo że są czeskie.
Z tego co doszedłem to wały które siedziały w obu silnikach są również czeskie. Jeden z luzami drugi bez. Ten pierwszy wysłałem do regeneracji. W drugim planuje tylko zmienić tulejkę korbowodu.
A na tą chwilę tak wyglądają części z których zostanie złożony Ogarek. Podkład, baza i lakier bezbarwny na wszystkim już położone. Czeka tylko na chromy i można powoli składać. Tak jak wspominałem wcześniej, nadwozie wygląda niemal identycznie jak bliźniaczy Ogar 200 z wcześniejszego postu. Z tym ze do tego projektu biorę te "lepsze" części a z tego co zostało składam drugiego.
Btw może założyć osobny temat dla tego drugiego Ogara? Niby identyczny ale jednak będzie się różnił od sztandarowego projektu
To nie jest tłok od polskich silników
? Zmierz na jaki to jest sworzeń
?
miało byc do Ogara 200, z silnikiem jawy... Tłok jest na sworzeń 12mm (mierzone linijką
)a ile powinno byc ?