Mi się ten grawer podoba
. Zauważyłem że masz więcej tych pojazdów, one też czekają na remont?
Chciałem cię dzisiaj o 2 w nocy zapytać bo byłeś na forum ale nie odpisałeś. Czym ten grawer zrobiłeś? Na frezarce czy jakieś zdolności?
(04-01-2014 16:21:54)ziman1998 napisał(a): [ -> ]Mi się ten grawer podoba . Zauważyłem że masz więcej tych pojazdów, one też czekają na remont?
Dzięki
napewno wszystko bedzie odrestaurowane. Z "najlepszych" części złoże jednego konkretnego Ogara 200 a z reszty to co sie da złożyć.
(04-01-2014 16:30:04)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]Chciałem cię dzisiaj o 2 w nocy zapytać bo byłeś na forum ale nie odpisałeś. Czym ten grawer zrobiłeś? Na frezarce czy jakieś zdolności?
Pisałeś ? Ale chyba nie na PW. Kupiłem specjalnie pod ten "projekt" maszynkę do grawerowania. Ale jednak koncentracja przy tym też musi być
No i dziś pierwsze elementy dostały podkład
Elegancko. Jaki będzie kolor finalny? Oryginalny czy jakiś inny?
Stary! Jak takie cos zrobiłeś ??
ja też takie chcę !
zdradzisz mi na pw ???
(04-01-2014 23:15:18)Chmielu17 napisał(a): [ -> ]Elegancko. Jaki będzie kolor finalny? Oryginalny czy jakiś inny?
Zielony - jak najbardziej zbliżony w oryginał.
(04-01-2014 23:17:53)fosa napisał(a): [ -> ]Stary! Jak takie cos zrobiłeś ?? ja też takie chcę ! zdradzisz mi na pw ???
Masz na myśli dekielek iskrownika ? Mogę wrzucić więcej zdjęć z "procesu tworzenia"
Pokaż te zdjęcia z prac nad dekielkiem
Jak to zwykle bywa najpierw pomysł trzeba przelać na papier
kolejny etap: kopiuj - wklej
Dopiero teraz zaczeły sie pracę z maszynką
Tutaj już po dwukrotnym grawerowaniu dla "głębszego" efektu
i coś co włąściwie powininem zrobić na początku, wyczyszczenie dekielka
Ogólnie pracy na parę godzin
Zaje*iscie wyglada ten dekiel, opisz dokladniej jak to zrobić, Prosze
Maszynka coś tego typu:
+ zestaw różnych końcówek. Jakoś na wszystko trochę ponad 100zł poszło
W sumie nie wiedziałem w jakim dziale zadać to pytaanie wiec zapyta tutaj, może jak raz ktoś odpowie
Macie jakiś polecanych sprzedawców cześci do naszych rometów?
Kolejny dzień spędzony przy Ogarze. Zabrałem się za elementy w najgorszym stanie. A takie są własnie w czerwonym T-1 50, który już ukazywał się na niektórych zdjęciach.
Bak, widełki przód i tył, półka kierownicy, stopka hamulca, ramka lampy, błotnik przód i jego mocowania. Błotnik miał nawet małą dziurkę wyżarta przez rdzę -poszło włókno szklane i żywica. Błotnik i bak potrzebowały też trochę szpachli.
Ogólnie wcześniej cały czas czyściłem elementy do gołej blachy. Używałem elektrycznej maszynki stołowej własnej roboty na którą nakładało się krążek druciany. No ale sfajczył mi sie silnik i teraz wszystko trzeba jechać ręcznie
Poza tym w baku jest strasznie dużo rdzy. Jakieś sprawdzone sposoby na to?
Kilka zdjęć: