a z łożysk wału zdjełeś osłonki ?
Osłonki zostawiłem tylko w prawym karterze, na zewnetrznej stronie (od iskrownika). Ale i tak nikt na moje pytanie nie odpowiedział wiec nie wiem dalej skad teoria ze lepiej bez osłonek
Ponieważ łożyska są smarowane olejem z mieszanki,a jak nie ściągniesz osłonek to nie mają smarowania.
To wiem - ale sam smar juz wychodzi nawet gdy masz założone osłonki. A skoro coś potrafi wyjść to i weszło by do środka w ten sam sposob. A sama osłonka powinna być dodatkową ochroną przed jakimiś opiłkami czy paprochami które przypadkiem znalazły by sie w komorze silnika
Ten smar co jest pod osłonkami zniknie po chwili użytkowania silnika. Jak zostawisz osłonki to mega szybko luzu łożyska dostaną.
Benzynka wypłucze smar i wtedy rozpocznie się proces smarowania łożysk olejem z mieszanki. Sciągaj je i koniec
bo jeszcze niektórzy robią tak że na łożyskach wału to od strony wału wyjmują osłonki a od strony zewnętrznej osłonki zostają
Ja bym go nie trzymał w pokoju. Nie mógł bym spać bo on się chyba w ciemności jeszcze świeci przez te chromy
. Śliczny ogar.
(09-08-2014 12:10:49)ziman1998 napisał(a): [ -> ]Ja bym go nie trzymał w pokoju. Nie mógł bym spać bo on się chyba w ciemności jeszcze świeci przez te chromy . Śliczny ogar.
Dlatego w większości trzymam go pod kocem
Chwilowo składanie silnika zostało wstrzymane.
Niedawno dowiedziałem się że to
Nie powinno wyglądać tak
Grzechotkę juz mam. Teraz poszukuję tego metalowego zabezpieczenia oringa który idzie w karter przy kopce. Swoje dwa uszkodziłem próbując zamontować to w karter
Wiec jak ktoś ma na zbyciu z dwie sztuki to niech da mi znac , chetnie odkupie
Coś tam troche poskładałem
W karterach siedzą nowe łożyska FAG, uszczelnienia (równiez na wałek kopniaka) i tulejki. Same tulejki dotarłem wczesniej przed złozeniem i dodatkowy juz na złozonych karterach z samą skrzynią biegów.
pomiedzy karterami siedzi nowa grzechotka i spręzyna startera. Sam wałek startera jest nieco odnowiony a półksiężyc został oryginalny. Wał również czeski ale po regeneracji. Podobnie automat zmiany biegów, zregenerowany i wzmocniony, z nowym oringiem. Na to wszystko uszczelka Ajusta a przylgnie delikatnie przesmarowane pastą Dirko.
Zaczałem składać sprzegło ale musze dokupić nakrętke na wał. No i wciąż poszukuje tego zabezpieczenia na wałek kopniaka.