Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 by Legwan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Sory za otkop Big Grin ale jaki to kod lakieru? Big Grin Fajny ogarek
Nie wiem czy to ten ale identyczny jak L-76.
To jest jak dobrze pamiętam KAW6003 albo 8003 coś z palety Kawasaki Smile
Paleta barw Kawasaki , kod KAW 6003
Tak to wygląda na chwilę obecną. Dolne śruby póki co jeszcze na zwykłych nierdzewkach. Zdjęcia słabej jakości bo na tą chwilę nie mam swojego aparatu na chacie.


Bedzie igła Smile
Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Big Grin Coś masz porypane z mocowaniem Big Grin I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania Wink
Już robi wrażenie, strach się bać jak on stanie na koła loo
(21-03-2014 01:05:48)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Big Grin Coś masz porypane z mocowaniem Big Grin I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania Wink

Co to osłony - tez mi to sie nie podoba że jest taka pochyła ale w sumie kazdy tak ma chyba Tongue Ogólnie kiedyś bym chciał ją wymienić na inną w lepszym stanie -ogólnie miałem ją strasznie przegnitą i to na wylot. Od wewnątrz zrobiłęm małą wstawkę z blachy a od zewnątrz przyszła szpachla. Niby tego nie widać ale ja o tym wiem. Kiedyś to pewnie znowu wyjdzie..

Co do ogranicznika- to przecież nie będzie tam pięciocentymetrowego pręta tylko na gotowe co najwyżej maks centymetr a może w ogóle nic nie będzie. Tak jak mówisz z gumowym odbojnikiem powinno się zgrywać a wcześniej nie miałem ani odbojnika ani stopek. A pręta przyspawałem asekuracyjnie by już na gotowym nie spawać w razie problemów. Zawsze łatwiej uciąć go szlifierką i maznąc pędzelkiem niż spawać coś na gotowym elemencie
(21-03-2014 10:41:43)Legwan1989 napisał(a): [ -> ]
(21-03-2014 01:05:48)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Big Grin Coś masz porypane z mocowaniem Big Grin I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania Wink

Co to osłony - tez mi to sie nie podoba że jest taka pochyła ale w sumie kazdy tak ma chyba Tongue Ogólnie kiedyś bym chciał ją wymienić na inną w lepszym stanie -ogólnie miałem ją strasznie przegnitą i to na wylot. Od wewnątrz zrobiłęm małą wstawkę z blachy a od zewnątrz przyszła szpachla. Niby tego nie widać ale ja o tym wiem. Kiedyś to pewnie znowu wyjdzie..



Co do ogranicznika- to przecież nie będzie tam pięciocentymetrowego pręta tylko na gotowe co najwyżej maks centymetr a może w ogóle nic nie będzie. Tak jak mówisz z gumowym odbojnikiem powinno się zgrywać a wcześniej nie miałem ani odbojnika ani stopek. A pręta przyspawałem asekuracyjnie by już na gotowym nie spawać w razie problemów. Zawsze łatwiej uciąć go szlifierką i maznąc pędzelkiem niż spawać coś na gotowym elemencie

No spoko spoko, ale z tą osłona to masz mocowanie na wachaczu pewnie złamane i ktoś wywiercił dziure niżej ;D
możliwe że na wahaczu uchu było spawane, tzn ten uchwyt. Bo widać było inne spawy niż na dwóch pozostałych wahaczach które miałem. No i też jeden z trzech miał taki dłuższy ten uchwyt ale to było od T1 chyba
*_* Ja tylko czekam aż go złożysz Big Grin Będzie igła a raczej już jest Tongue
No i już oba kółeczka u mnie. Przy okazji kupiłem nowe ośki, te chromowane co najwyżej mogę oddać na złom Tongue Obrecze trochę zabezpieczyłem podkładem od wewnątrz. W sklepie nie mieli fartuchów na 17 cali to użyłem izolacji.



Odrestaurowywanie kolejnego lusterka też już w trakcie. Uchwyty wysłałem do chromowania, obudowa pomalowana, a lustro dorobione nowe.



Wyczyściłem w benzynie kratery i kapy. Ale z polerką będę musiał poczekać kilka tygodni. No i udało mi się kupić ten oring co idzie pomiędzy karter a kapęWink
Legwan powiem Ci że mam ten sam problem z ośką co ty best Tylko że ja dałem do ocynku to mogę to lekko papierkiem przetrzeć i powinno być ok Smile Ładnie CI to idzie Smile
oo, teraz widze ze pisałeś tutaj o tym problemie Wink ja po prostu kupiłem nowe ośki..
co do kół - teraz pozostaje jeszcze dobór opon. Od samego poczatku, jeszcze przed odnowieniem kółek zastanawiałem się nad oponami w stylu retro.
Coś takiego:

http://allegro.pl/opona-17-2-25-17-1-4-o...74852.html

Co o tym sądzicie?
Przekierowanie