20-03-2014, 19:54:16
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
20-03-2014, 20:10:25
Nie wiem czy to ten ale identyczny jak L-76.
20-03-2014, 20:13:56
To jest jak dobrze pamiętam KAW6003 albo 8003 coś z palety Kawasaki
20-03-2014, 21:04:53
Paleta barw Kawasaki , kod KAW 6003
20-03-2014, 22:28:20
21-03-2014, 00:51:43
Bedzie igła
21-03-2014, 01:05:48
Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Coś masz porypane z mocowaniem I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania
21-03-2014, 01:35:34
Już robi wrażenie, strach się bać jak on stanie na koła
21-03-2014, 10:41:43
(21-03-2014 01:05:48)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Coś masz porypane z mocowaniem I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania
Co to osłony - tez mi to sie nie podoba że jest taka pochyła ale w sumie kazdy tak ma chyba Ogólnie kiedyś bym chciał ją wymienić na inną w lepszym stanie -ogólnie miałem ją strasznie przegnitą i to na wylot. Od wewnątrz zrobiłęm małą wstawkę z blachy a od zewnątrz przyszła szpachla. Niby tego nie widać ale ja o tym wiem. Kiedyś to pewnie znowu wyjdzie..
Co do ogranicznika- to przecież nie będzie tam pięciocentymetrowego pręta tylko na gotowe co najwyżej maks centymetr a może w ogóle nic nie będzie. Tak jak mówisz z gumowym odbojnikiem powinno się zgrywać a wcześniej nie miałem ani odbojnika ani stopek. A pręta przyspawałem asekuracyjnie by już na gotowym nie spawać w razie problemów. Zawsze łatwiej uciąć go szlifierką i maznąc pędzelkiem niż spawać coś na gotowym elemencie
21-03-2014, 12:00:53
(21-03-2014 10:41:43)Legwan1989 napisał(a): [ -> ](21-03-2014 01:05:48)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Przyczepie się do tego, że osłona łańcucha jest za nisko Coś masz porypane z mocowaniem I nie wiem po co dospawywałes do stopek tego pręta ? Przecież jak ogranicznik górny w ramie nie jest wybity to stopki nie biją o wydech i swobodnie da się je nogą otwierać bez kombinowania
Co to osłony - tez mi to sie nie podoba że jest taka pochyła ale w sumie kazdy tak ma chyba Ogólnie kiedyś bym chciał ją wymienić na inną w lepszym stanie -ogólnie miałem ją strasznie przegnitą i to na wylot. Od wewnątrz zrobiłęm małą wstawkę z blachy a od zewnątrz przyszła szpachla. Niby tego nie widać ale ja o tym wiem. Kiedyś to pewnie znowu wyjdzie..
Co do ogranicznika- to przecież nie będzie tam pięciocentymetrowego pręta tylko na gotowe co najwyżej maks centymetr a może w ogóle nic nie będzie. Tak jak mówisz z gumowym odbojnikiem powinno się zgrywać a wcześniej nie miałem ani odbojnika ani stopek. A pręta przyspawałem asekuracyjnie by już na gotowym nie spawać w razie problemów. Zawsze łatwiej uciąć go szlifierką i maznąc pędzelkiem niż spawać coś na gotowym elemencie
No spoko spoko, ale z tą osłona to masz mocowanie na wachaczu pewnie złamane i ktoś wywiercił dziure niżej
21-03-2014, 14:25:29
możliwe że na wahaczu uchu było spawane, tzn ten uchwyt. Bo widać było inne spawy niż na dwóch pozostałych wahaczach które miałem. No i też jeden z trzech miał taki dłuższy ten uchwyt ale to było od T1 chyba
21-03-2014, 16:03:57
*_* Ja tylko czekam aż go złożysz Będzie igła a raczej już jest
21-03-2014, 21:22:52
No i już oba kółeczka u mnie. Przy okazji kupiłem nowe ośki, te chromowane co najwyżej mogę oddać na złom Obrecze trochę zabezpieczyłem podkładem od wewnątrz. W sklepie nie mieli fartuchów na 17 cali to użyłem izolacji.
Odrestaurowywanie kolejnego lusterka też już w trakcie. Uchwyty wysłałem do chromowania, obudowa pomalowana, a lustro dorobione nowe.
Wyczyściłem w benzynie kratery i kapy. Ale z polerką będę musiał poczekać kilka tygodni. No i udało mi się kupić ten oring co idzie pomiędzy karter a kapę
Odrestaurowywanie kolejnego lusterka też już w trakcie. Uchwyty wysłałem do chromowania, obudowa pomalowana, a lustro dorobione nowe.
Wyczyściłem w benzynie kratery i kapy. Ale z polerką będę musiał poczekać kilka tygodni. No i udało mi się kupić ten oring co idzie pomiędzy karter a kapę
21-03-2014, 22:57:43
Legwan powiem Ci że mam ten sam problem z ośką co ty Tylko że ja dałem do ocynku to mogę to lekko papierkiem przetrzeć i powinno być ok Ładnie CI to idzie
21-03-2014, 23:14:26
oo, teraz widze ze pisałeś tutaj o tym problemie ja po prostu kupiłem nowe ośki..
co do kół - teraz pozostaje jeszcze dobór opon. Od samego poczatku, jeszcze przed odnowieniem kółek zastanawiałem się nad oponami w stylu retro.
Coś takiego:
http://allegro.pl/opona-17-2-25-17-1-4-o...74852.html
Co o tym sądzicie?
co do kół - teraz pozostaje jeszcze dobór opon. Od samego poczatku, jeszcze przed odnowieniem kółek zastanawiałem się nad oponami w stylu retro.
Coś takiego:
http://allegro.pl/opona-17-2-25-17-1-4-o...74852.html
Co o tym sądzicie?