Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 by Legwan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No chyba po prostu zamówie jeszcze raz ale bezposrednio ze strony Tongue
Tak więc pisałem do tej firmy w sprawie uszczelek by mi przysłali (od razu 3 komplety, dwa na zaś Tongue). Na razie nei mam żadnej odpowiedzi, jutro najwyzej jeszcze przedzwonię i sie dowiem czy wysłali.
Karter juz mam poprawiony wiec teraz czekam juz tylko na uszczelki.

Przy okazji poprawki chromu na karterze kilka innych aluminiowych elementów poszło w chrom:



Na piastach obsadziłem dziś łożyska i jutro idą juz do ponownego szprychowania. W miedzyczasie kupiłem drugą opone w dobrym stanie, tylko jeszcze musze ją nieco odświeżyć.

Amortyzatory też już ponownie skrecone. Nawet udało mi się wyrwać dwie kolejne nakrętki kołpakowe - przyu gornym mocowaniu amortyztorów Komarka Tongue Pojdą w chrom i bedzie komplet góra i dół Wink




Wpadł czujnik zegarowy, przyda sie do ustawiania zapłonu Tongue



i paczka od Pimpka:



Moja i Pimpkowa podstawa iskrownika pojdzie w przyszłym tygodniu do szkiełkowania. Która lepiej wyjdzie trafi do Ogara. Pod szkiełkowanie przygotowałem też głowice, cylinder i gaznik:





No i do tego jeszcze została założona tylna lampa:

Pozazdrościć Smile
widze, że błotnik tylni masz z 205 tak jak ja Big Grin
Tak Big Grin w końcu przy składaniu był jeden wielki misz masz Tongue samo mocowanie lampki musiałem nawiercic
(03-08-2014 21:19:40)Legwan1989 napisał(a): [ -> ]Tak Big Grin w końcu przy składaniu był jeden wielki misz masz Tongue samo mocowanie lampki musiałem nawiercic

Robiłem to samo a jeszcze gorzej było ustawić idealnie prosto lampe i te nerwy , czy na pewno jest prosto :F
Widzę Arku, że teraz to już tylko kolorem i chromowanymi kappami silnika będą się różniły nasze Ogary Big Grin
Uchwyty klamek Robert Ci też pochromował? Przecież są ze znalu, czy może metalizowałeś?
I licznikami będą się różniły! Big Grin

A klamki też wysłąlem - nie miałem pewności czy to alu czy znal, awidocznie on tez nei sprawdzałtego i pochromował. Chrom wyszedł słaby ale miejscami wyszło jak na alu, wiec nie wiem czy to kwestia znalu czy przygotowania. Ale i tak będę szukał jakieś metalizacji lub czegoś pod efekt chromu by uzyskać taki efekt.
no ładnie i to będzie ogar na styl amerykański
Arku
Co do chromowania aluminium. Robert najpierw kładzie warstwę niklu (lekko żółtawy, złotawy), aby go nałożyć musi zrobić kąpiel kwasową, jeżeli to będzie znal, zrobi się szare i matowe, coś w stylu efektu piaskowania. Dalej już robić nie będzie. Natomiast aluminium w tej kąpieli zrobi się bialutkie idealnie wytrawione. Widocznie Twoje korpusy są z aluminium, ale słabo je przygotowałeś przed wysłaniem Big Grin
Ja właśnie takie kupiłem, aluminiowe, niestety tylko 2 komplety (poszły po jednym do Kadeta i Ogara). Te aluminiowe robili pod koniec produkcji z rolgazem PCV, jakie roczniki nie mam pojęcia. Można czasem kupić dzisiejszą produkcję uchwytów, robią z aluminium, ale niestety nie wiem gdzie kupić Huh
Bardzo mozliwe ze słabo wypolerowane - same klamki polerowałem jako pierwsze zimą a przed wysyłką nie poprawiałem polerki.

Przy okazji zaktualizuje co nieco Wink

"Uchwyt" automatu zmiany biegów wklejony specjalną pastą:



Uszczelki AJUST już są u mnie:



Tak więc przygotowania do składania silnika rozpoczęte Tongue



Stare cześci które nie będą wymieniane dzisiaj wyczyściłem:



Troche nowych i odnowionych elementów:



Wszystkie łożyska mam już obsadzone, wał również. Zostało jeszcze tylko osadzić uszczelnienia. Jutro pobawie się co nieco z tulejkami karterów by je od razu dobrze dotrzec i pomału zacznę coś tam składać.
Świetnie ci to idzie. Mimo że śledzę ten wątek od samego początku to za każdą aktualizacją nie mogę wyjść z podziwu Smile. Powodzenia oby jeździł tak jak wyglądał Smile.

Pompuś

Jejku, mam ból dupy. Pięknie to wygląda, nie składaj tego. Big Grin
Ładnie, ładnie, tylko pamiętaj aby zdjąc z łożysk te plastikowe/metalowe osłonki które na nich siedzą Wink
No właśnie czy to aż taka wielka różnica będzie przy zamkniętych łożyskach? Skoro te fabryczne smarowanie jakims cudem zniknie z łożyska to i też tym samym sposobem może się tam dostać. Przynajmniej tak sądzeTongue
Przekierowanie