To może i ja coś dodam, bo miałem styczność z takimi oponami
Z tyłu obecnie mam Stomil Pantera, która ma właśnie 2,75 i powiem szczerze, że jest okej i nawet przy dwóch osobach nic nie obciera. Z przodu też miałem 2,75 (jakieś chińskie badziewie) ale tu już był problem, bo ocierała o mocowania błotnika.
Także do tyłu 2,75 się nada, ale do przodu nie.
Numery ramy były przebijane Legwan. Jak masz 87 rok w dowodzie to nie możliwe, bo masz długą główke ramy i powinno być miedzy 83-84 rokiem. Naklejki tylko te co ci linki dałem
Ja bym proponował zarzucić zdjęcia numerów, albo chociaż żeby sam sprawdził czy czcionka numerów jest taka sama jak choćby na napisie "Poziom N" .
Żeście sie przyczepili tych numerów. Juz kiedys była mowa o tym - przeczytajcie sobie uważnie i ze zrozumieniem pierwszy post a wszystko bedzie jasne
A naklejki juz zamówione
Z tym, że Bartek słusznie coś zauważył. Bo o ile naklejki, pokrywa filtra itd, to jeszcze "części zamienne" , tak główka ramy występowała tylko w pierwszych latach produkcji
no tak, jestem pełen podziwu ze takim tropem doszedł do tego ze przebijałem numery. Ale mi to akurat nie przeszkadza - wystarcza ze w końcu posiada dokumenty i moge spokojnie wyjechac na drogi publiczne
Szalony.
mam papiery z 85 roku, chcesz?
A długie główki były 83-85.
To przejściowy rok, jak 87. 87 mają kanapy albo jak moje albo jak w 205 są, te "kwadratowe". Pewnie masz już krótką. 4 miesiące temu wywaliłem z 85 ramę na złom, a miała długa główkę
(15-04-2014 17:47:49)Taśma napisał(a): [ -> ]To przejściowy rok, jak 87. 87 mają kanapy albo jak moje albo jak w 205 są, te "kwadratowe". Pewnie masz już krótką. 4 miesiące temu wywaliłem z 85 ramę na złom, a miała długa główkę
Jakoś mnie nie przekonałeś . W życiu nie widziałęm nigdzie czy na złomie na necie czy gdzieś indziej ramy z 85 roku z długą główką ramy . I oficjalnie uwazam, że między 83-84 rokiem była długa głowka ramy
A na tej twojej ramie co na złom wywaliłeś to mogły być przebijane numery
Akurat wiem jak wyglądają przebijane
Przesyłki które na mnie czekały juz rozpakowane. Co prawda żadnych postępów nie ma ale przybyło trochę cześci i akcesoriów
Udało mi się dostać nowe oryginalne dwie cewki świetlne. dodatkowo zakupiłem rzekomo oryginalne platynki które okazały się zwykła podróbą.
Przerywacz zakupiony z tej aukcji:
http://allegro.pl/przerywacz-zaplonu-pla...00090.html
Kolejna partia chromów:
Cukierki nie były w tym zestawie
i troche akcesoriów:
łancuch:
trzy komorowa torba na bagaznik:
i bardzo fajny plecak który można zamontować na bak przy pomocy magnesów. Majac go na baku mozna wrzucić pod folie mape czy nawi i wszystko pieknie widac w trakcie jazdy. Sporo kieszonek do których jest dobry dostęp
Fajnie fajnie idzie nie powiem
A te cukierki przypominają mi dzieciństwo i cukierki pod nazwa dumle
orginalne platyny mają na podstawce wytłoczone napis jawa a na kowadełku ma czasami wybite napis pal