Teraz możesz jeszcze żyletką dociąć ostrożnie wystającą uszczelkę żeby to wyglądało jeszcze lepiej
No i tak jak kadetmen wspomniał - usunałem wystający nadmiar uszczelek i przepolerowałem silnik.
W ramę obsadzałem go w rękawiczkach
Do tego założyłem tłok, pierścienie i szpilki.
Poźniej cylinder i głowica. Tuleję cylindra lekko nasmoarowałem olejem by nie było takiego tarcia i tłok nie przesuwał się na sucho.
Z zapłonem narazie nić nie będę działał, nie mam kompletu podzespołów i kompletu śrub by dopieścić iskrownik
Z resztą sam silnik też jest narazie skręcony na "zastępczych" śrubach.
Jak narazie całość prezentuje się tak:
Mimo że te elementy były wyszkiełkowane i wyglądają bardzo ładnie to jednak nie pasują mi trochę do tego silnika
Albo po prostu zwyczajnie muszę się przyzwyczaić
Zauważyłem , że odwrotnie masz założone te stopki na nogi . Powinny być odwrotnie tym bardziej wystajacym w strone kopnika
A rzeczywiście! Słuszna uwaga
A i stopki centralne też jakoś tak na glebie są tak jakby leżał , a nie stał na tych stopkach
Chyba coś źle przyspawany ogranicznik
Ogranicznik nie był poprawiany, był już w ramie, nic nie ruszałem. Przed remontem nie miałem w ogóle stopek to nie wiedziałem czy jest wybity czy nie
Przed malowaniem żadnych przymiarek nie robiłem a po złożeniu okazało się ze tylko minimalnie jedno koło jest w powietrzu. Trochę nie widze sensu już tego spawać czy coś z tym kombinować więc póki co narazie tak zostaje
[quote='Legwan1989'
Mimo że te elementy były wyszkiełkowane i wyglądają bardzo ładnie to jednak nie pasują mi trochę do tego silnika :F Albo po prostu zwyczajnie muszę się przyzwyczaić :D
[/quote]
Dlatego ja zdecydowałem się tylko na szkiełkowanie, a chromowane były tylko drobne elementy. Tak sobie patrzę, że mógłbym w swoim Ogarku pochromować jeszcze same pokrywy boczne silnika.
Przy okazji ... w końcu widać Zielonego Ogra w całości
W przyszłości widziałby mi sie cały zestaw w chromie z wyjątkiem gaźnika bo jest ze znalu i raczej sie nie da
To się nazywa prawdziwa renowacja,podziwiam cię
Czemu to małe mocowanie wydechu pomalowane pod kolor ogara ? Powinno być chromowane albo ocynkowane
Bo to mocowanie nie jest zbyt ładne
i tak juz je nieco spawałem i szpachlowałem wiec nie nadaje sie do chromu a do wymiany
fabrycznie to na tym łączeniu kolanka dawali sznur azbestowy