No juz cos wspominane było w innym temacie, ale to najbliżej po świętach wielkanocnych albo i dalej...
Nie ma problemu. Mam nadzieję, że wpadniesz na tym ogarku
jak wy z pomorza to jakoś sie zgadamy i ogarniemy miejscówkę do spotkania
tylko ten mój ogarek po wymianie tłoka i pierścieni nominał jeszcze dziwnie brzęczy
Piękne masz chromy w ogarze. Chciałbym takie tylko mi sie polerować nie chce
Po prostu nie mogę się na patrzeć
Ciekawie mogły by wyglądać tu śruby imbusowe z nierdzewki
Jest super !!!! Mi się jednak te chromowane mocowania błotnika i półka lagów chromowane nie podobają, bo oryginalnie były malowane . No ale twój ogar to będziesz robił jak chcesz
Nie moge się doczekać jak to bd w całości wyglądać
Chromowane mocowania spoko, półka już względnie
Pany, może i ja bym do pomorza zawitał, ale to w maju dopiero, bo prędzej pewnie nie skończę remontu
(06-03-2014 01:13:00)Quake96 napisał(a): [ -> ]Chromowane mocowania spoko, półka już względnie
Pany, może i ja bym do pomorza zawitał, ale to w maju dopiero, bo prędzej pewnie nie skończę remontu
ty sam czy ktoś jeszcze z waszego składu bydgoskiego ?
Nie wiem, pytaj reszty
Ja się wypowiadam indywidualnie, bo reszta pewnie ciężko z czasem stoi
Nawet na zakończeniu sezonu byłem sam
Jak coś to wbijaj. U nas zawsze spoty wypalajo
Jak tam Arku, pokaż co dziś poskręcałeś?
Dziś ze skręcania nici. Niedawno wróciłem do domu po pracy także szybki przegląd tematów i do łózka
Lusterko.
Tak wyglądało w dniu zakupu:
Dorobiłem nowe lustro:
Obudowa poszła w kolor nadwozia a pręt i uchwyty w chrom. Przerobiłem też samo mocowanie. Zamiast kilku podkładek tak jak było wcześniej zastosowałem małą tulejkę którą też pochromowałem.
Wszystko ładnie i pięknie wygląda aż przyszedł moment montażu na kierownicy a tu niespodzianka! To lusterko jest prawe a nie lewe
przez cały ten czas nawet nie zwróciłem uwagi na to na którą stronę ono idzie.
I teraz nie wiem co z tym fantem zrobić.. Myślę nad trzema opcjami:
1.Szukać kolejnego lusterka (tym razem lewego
) i w ten sam sposób odnawiać
2. Poszukać jakiejś obejmy lub dorobić jakieś mocowanie na lewą stronę kierownicy
3. Giąć pręt - ale to raczej od razu wykluczam bo chrom popęka a to minie się z celem