Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kawusiowy Chart 110ccm + kilka bajerów. Ten jedyny ®
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Można wiedzieć, ile płaciłeś za pomalowanie błotników perłą razem z materiałami i przygotowaniem?
Dzieje się coś u charta?
Silnik muszę rozbierać i wymieniać łożyska, bo wody mi naleciało do komory :F Jakaś kijowa uszczelka.
Jakaś aktualizacja, czy już się nim golimy ? :F
Nie mam czasu na niego, za jakiś czas to się zrobi. Teraz kasa na co innego potrzebna, szkoda stówki na łożyska Big Grin
Może jakiś up?
Ogólnie to jest tak.
Historia z łożyskami i tą wodą skroiła moje ambicje na tyle, że praktycznie projekt upadł, bo uświadomiłem sobie, że uj ze mnie a nie tjuner, ale mooooooże kiedyś to jeszcze raz odpalę... 110 czeka na lepsze czasy na półce bez łożysk.

Ale za każdym razem jak widziałem Charciątko takie osamotnione, bez zbiornika i siedzenia, bez serca, zalatujące kurzem, to łezka się w oku kręciła smutny. Pomyślałem:
Michał! idioto! przez ciebie on cierpi, a to ty mu to zrobiłeś.
Więc postanowiłem wrócić do 50/2, Może 50/4.... facepalm nie jednak /2, bo później za bardzo kusi.

Jak na razie to przepraszam tych co zawiodłem, ale silnik 110 jest na półce, więc coś się kiedyś zrobi.

Plan jest taki:
Chart wraca do swoich kolorów z serii tj: biało-niebieski.
Zostaje tarcza z przodu ze spolerowanymi lagami, tył będzie bęben.
Instalacaja oczywiście 12v z H4 na przodzie.

Zakupy niezbędne juz zrobiłem i OCZEKIWUJĘ na kilka drobnostek.

AHA! I tak. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, ktokolwiek ma. Potrzebuję jeszcze ładnego, ale to ŁADnego tłumika razem z pięknym, cudownym, przecudownie lśniącym kolankiem(nie chinol...TFU!)
A jednak Charcisko żyje best Wrzuć jakieś lekko dłubnięte 50/4 i przynajmniej będzie jakoś się toczył albo będzie to jakoś przed ewentualnym kupującym wyglądać Smile Czy masz jeszcze jakieś zdjęcia tego mocowania zacisku który kiedyś planowałeś na tył z tarczą ? Zdjęcia w temacie przepadły a patent był dobry.
Jak nie zapomnę to zrobię jutro Wink
a sądziłem że ten motorek twój już umarł .
(06-12-2016 21:31:35)axelbenq napisał(a): [ -> ]Czy masz jeszcze jakieś zdjęcia tego mocowania zacisku który kiedyś planowałeś na tył z tarczą ? Zdjęcia w temacie przepadły a patent był dobry.

Robione betoniarką



Jest to kątownik i płaskownik zespawany razem.
O Panie, ile kurzu :F Dzięki za zdjęcia, zafunduję sobie takie rozwiązanie jak nie uda mi się doprowadzić do użyteczności zmęczonego tylnego bębna w aluminiowych Sachsach. Jakby coś to pozwolę sobie jeszcze z jakimś pytaniem do Ciebie podbić na PW Big Grin
Piasta Ogara 900 jest P&P czy musiałeś coś podystansować?
(01-07-2017 23:27:51)damian94 napisał(a): [ -> ]Piasta Ogara 900 jest P&P czy musiałeś coś podystansować?

Trzeba sobie dystansować.

Panowie koledzy. Może któryś miły posiada oczywiście na sprzedaż licznik z obudową do tego czorta w pieniądzach do zaakceptowania?

Ogólnie to dorwałem silnik(zwykły najzwyklejszy nie kombinowany), który już zasiadł w ramie i czeka na swój gaźnik. Tutaj zaczyna się problem, gdyż nie jestem pewny jaki gaźnik chcę tam dać, ale na to jeszcze będzie czas.
Błotnik przedni został oskrobany z białej farby i czekam na jakieś ciepło, ażeby to ładnie doprowadzić do stanu używalności.
Zakupiłem koło, które było w straszliwym stanie, gdyż zależało mi na piaście, którą wcisnąłem na nowe rafki i szprychy.
znalazłem puszki boczne i zacząłem doprowadzać instalacje elektryczną pojazdu do stanu przynajmniej przypominającego oryginał, z drobnymi zmianami( 12v, cewka i tam jeszcze kilka pierdół nie z chata)
Chłodnica zrobiła wyjazd.
Do roboty tak mało a jednak tak dużo. Na dodatek czasu mi nie starcza.
to ten gruchot jeszcze żyje czy leży gdzieś pod ścianą i pająki w nim mieszkają?
Nie byłem tutaj tyle czasu a tu takie WOW. Fajnie, ze jeszcze masz Charta, wrzuć foty jak to wygląda na dzień dzisiejszy Smile
Przekierowanie