(20-09-2013 08:36:13)stqc napisał(a): [ -> ]A jak można wiedzieć to jakie koszta ptzeróbki cylindra i karterów ?
Dokładnie powiem jak paczka od niego wróci.
no dobra to ja czekam na efekt z prac z korbą od sendy bo nie ukrywam że muszę swój zregenerować i jak tamta korba będzie pasować to czemu nie zastosować takiej do serii
napewno potrzyma długo w serii
Korba pasuje na długość, jedynie co trzeba zrobić to albo splanować nieco dolną stopę, bo wtedy wał wyszedł by za szeroki albo zrobić zatoczenia w przeciwwagach.
A co według was jest prostsze ? Aha i ile za takie coś by se cenili ?
PS sworzeń pasuje ?
No to korba dzisiaj przyszła
Jak otworzyłem paczkę to się nieco zdziwiłem, bo najpierw ujrzałem herbatkę
a dopiero później korbę owiniętą w papier.
tak wygląda korba
Silnik opuścił charta
no i teraz mam wała
Niedługo wał oddam do roboty.
Acha! Doszły naklejki od motonity
może tak być?
No to jak pisałem czekam na efekty z tą korbą bo raczje zastosuje to samo
Czy to jest ta korba za 75 zł z Allegro? Kto się zajmie regeneracją?
(20-09-2013 18:26:10)Lagoon napisał(a): [ -> ]Czy to jest ta korba za 75 zł z Allegro? Kto się zajmie regeneracją?
Wcześniej poczytaj bo kw pisał że regeneracją się zajmie motorpol i korba tak z Allegro nawet podał do niej link
Wspominał coś o Motorpolu , ale chciałem się upewnić. A ta korba to tak bez szału, choć i tak na pewno lepsza niż seryjna.
Gaźnik zamówiony Dellorto 17.5,
cylinder 70ccm zamówiony (nie będę przerabiał z ożebrowania 50),
czekam na tłok,
jutro wał leci do regeneracji i wysyłam paczkę z karterami.
Który cylinder zamówiłeś
Ten który Ci pokazałem ? Jak tak to napisz jak możesz na PW ile dałeś
Dorwałeś org 70cmm charta czy od sima kupiłeś ?
No to mamy niusy.
Przyszedł tłoczek,
kupiłem uszczelki.
W Motorpolu za regeneracje zawołali sobie 95zł. Aż się zdziwiłem, że tak mało.
Teraz czekamy od 7-10 dni i odbieram wałek.
Koszty, które do tej pory poniosłem:
-Korba Senda - 93zł,
-tłok MB 70 - 118zł,
-gaźnik Dellorto PHBN 17.5 - 144zł, (tak wiem tanio... z likwidacji sklepu
)
-cylinder Chart 70 (oryginał) - 165zł,
-uszczelki silnika - 8zł,
-regeneracja wału - 95zł.
Jak na razie wyszło 623zł.
Do tego dojdzie jeszcze kilka kosztów związanych z rozwiercaniem karterów i kupno łożysk (hmm polecicie jakąś dobrą firmę łożysk?).
Z kosztami powinienem się zamknąć w 750zł. Jak wyjdzie nawet 800 to będzie dobrze.
Czyli budżet, który był przeznaczony na ten cel przekroczę o około 300zł, zobaczymy jak to dokładnie wyjdzie.