powiem tyle ,, Ogień z szopy bedzie"!
Jak się bawić to się bawić
Powodzenia
Cylinder jest żeliwny, więc jaka może być minimalna grubość tulei? W tym momencie jest 2mm. Chyba mogę zrobić jeden szlif nie?
Lagoon mi mówił że CHYBA 1.5mm to minimum. ;x Ale CHYBA!
2 mm to jest sporo, ale zależy na jaki cylinder. Ja teraz będę miał ściankę 1,2 mm
Przeglądałem OLX ostatnio i stał tulejowany jakiś alus 110 cm3. Nie wiem czy nie Athena. Wg mnie to mało, po co robić 110 jak można by 130 np.
(09-07-2014 00:01:27)Lagoon napisał(a): [ -> ]Przeglądałem OLX ostatnio i stał tulejowany jakiś alus 110 cm3. Nie wiem czy nie Athena. Wg mnie to mało, po co robić 110 jak można by 130 np.
Można by. Zobaczymy jeszcze. Chyba jednak lepiej go tulejować i wyciągnąć z niego co się da, tylko przy 130 było by ciężko ze wsadzeniem tego w kartery, trzeba by było nadlać karter
Widziałem tamten cylinder. Szkoda, że go nie zauważyłem, ale trudno. Szatana zrobi się z tego.
Ktokolwiek widział! Ktokolwiek wie! Potrzebuję korbowód z takimi wymiarami
Wymiar C ewentualnie 101 może być z groszem.
Myślę, że mogę coś pokazać. Kartery i tak rozwalone były troszkę to je spisałem na straty i zacząłem sobie z nimi kombinować
Fajnie, fajnie, a jak z szerokością wału? Wejdzie ?
7 mm za szeroki jest, ale to pogłębię komorę korbową i przesunę gniazda łożysk.
Korbe o podobnych wymiarach ma chyba honda mbx 80.
Tak, patrzyłem na tą korbę, ale któryś wymiar mi chyba się nie podobał. Jeszcze jutro ogarnę to. Aha cylinder zostaje 110, ale zrobię mu tylko jeden szlif. Po co mam przerabiać, jeżeli ma on jeszcze możliwość działania. Kiedyś może coś będę działał, żeby zrobić może większy. Zobaczymy jak silnik będzie to wytrzymywał. Myślałem też o swapie sprzęgła, ale to muszę poszukać jeszcze, chociaż znalazłem takie, które po wstępnych oględzinach by działało po lekkim przerobieniu go.