(15-02-2013 23:58:50)kw112 napisał(a): [ -> ] (15-02-2013 23:55:23)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Nie wiem nie mam ich w ręku ciężko coś wywnioskować z foty
Ale radził bym ci je po prostu napawać i oszlifować wtedy prędzej rozleci się cały silnik niż wytrze po raz kolejny jak wiadomo wycierające łapy to częsta przypadłość charta.
Jednak zmienię wodzik, wolę mieć pewność że pojeździ.
zrobiłem teraz 2 nowe fotki i lepiej na nich widać.
Oto one
ten wodzik jeszcze trochę pohula, zresztą możesz sobie sprawdzić część wybierająca łap ma mieć 5mm u cb nie będzie dużo odbiegało od tego wymiaru na pewno nie na tyle żeby nie było kompletnie 1 biegu.
Opona faktycznie fajna ale jakość wykonania tego paska beznadziejna
(16-02-2013 11:45:08)Simon napisał(a): [ -> ]Gumy z Simsona będą ciutkę małe
Poradziłem sobie z nimi w miarę. Chart już jest z tymi gumami, ale nie mam jego zdjęcia z nimi.
taki syf tam był
simmery na lagi
laga bez miski z filcem i jeszcze nie wbitym simmerem
(16-02-2013 11:45:08)Simon napisał(a): [ -> ]Gumy z Simsona będą ciutkę małe
Nie że jej w ogóle nie ma, ona jest, ale jak chart ma lekkie obciążenie to przeskakuje.
Co ja piszę, sorry ale nie mogę zedytować
(16-02-2013 16:44:00)Stachu.G napisał(a): [ -> ]ten wodzik jeszcze trochę pohula, zresztą możesz sobie sprawdzić część wybierająca łap ma mieć 5mm u cb nie będzie dużo odbiegało od tego wymiaru na pewno nie na tyle żeby nie było kompletnie 1 biegu.
Opona faktycznie fajna ale jakość wykonania tego paska beznadziejna
Nie że jej w ogóle nie ma, ona jest, ale jak chart ma lekkie obciążenie i wejdzie na wyższe obroty to przeskakuje.
No to mam łożyska, wodzika nowego nie zdobyłem bo w motorpolu powiedzieli że już tego się nie produkuje.
Wodzik pozostaje mi kupić używkę.
W moim wczoraj zobaczyłem że w jednym miejscu jest pęknięty i jest odchylenie od linii prostej gdzieś tak o 3mm.
Łozyska na wale miałeś zamknięte? Widzę tam smar, powinieneś go wypłukać w benzynie..
(19-02-2013 22:13:03)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Łozyska na wale miałeś zamknięte? Widzę tam smar, powinieneś go wypłukać w benzynie..
Jednostronnie zamknięte C3
Co do płukania- smar po 1 km się roztopi i wypali, problemu nie ma, smarowanie na pierwszy rozruch lepsze zapewni
A łożyska to na gorąco zakładane ?
(19-02-2013 22:20:07)stqc napisał(a): [ -> ]A łożyska to na gorąco zakładane ?
Mroziłem łożyska a kartery w temperaturze pokojowej były.
aha to GIT bo gdzieś wyczytałem że dobrze nie wróży wbijanie łożysk C3
Mozesz coś więcej powiedzieć o tym, ze dobrze nie wrózy wbijanie łozysk c3, bo nie rozumiem?
Żadnych łożysk nie powinno się wbijać, można je wprasować używając odpowiednich tulei lub podkładek. Szególnie nie wolno wbijać i wciskać łożysk opierając się tylko o wewnętrzny pierścień.Najlepiej jest użyć dużej podkładki tak żeby opierała się o dwa pierścienie równomiernie, albo wykorzystać różnicę temperatur czyli chłodzić łożyska i podgrzewać gniazda.
Nie doczytałem trochę, na gorąco tez się wbija, a zaciekawiło mnie, ze akurat c3 są jakieś niby wrazliwe
Pomimo chłodzenia łozyska powinno się nagrzać karter, wtedy idzie jeszcze lepiej
(21-02-2013 03:29:52)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Pomimo chłodzenia łozyska powinno się nagrzać karter, wtedy idzie jeszcze lepiej
Mi weszły dobrze, ale wiem że robiąc tak jest jeszcze lepiej
Oczywiście chart już pocina aż miło
Zarzucę jakimś zdjęciem z wczorajszego składania silnika, nie mam ich dużo, ale zawsze
Oczywiście przyszła skrzynia i kilka innych rzeczy wraz z nią.
No i zdjęcie zrobione chyba w niedzielę, aktualnego nie mam, jutro postaram się zrobić.
Skrzynia nówka? Rób go rób. Bo śnieg się topi