Fajnie rycy, ten cylek przerabiałeś pod skok 44mm, czy seryjnie w rv4 taki jest?
Kur... jak się tego słucha to aż się czuję te moc
Ojjj biegów chyba będzie mało
(19-02-2014 22:23:24)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Fajnie rycy, ten cylek przerabiałeś pod skok 44mm, czy seryjnie w rv4 taki jest?
Cyl był chyba pod 42mm, dałem podkładkę i po problemie
(20-02-2014 15:31:02)skalpel155 napisał(a): [ -> ]Ojjj biegów chyba będzie mało
Oj tak, ale za to sprzęgło działa wspaniale.
Rozwaliło mi dzisiaj impulsator, bo iskrownik się odkręcił i spadł na magnesy, próbowałem reanimować, udało się, ale nie na długo, znowu padł.
Pojeździłem trochę, dupę urywa
Moc ma nawet na tym wydechu chartowskim.
Skok tam jest 40 mm, podobno istnieją jakieś wały 42 mm do RVx, ale nie spotkałem w PL kogoś żeby taki miał/pokazał.
Jak dla mnie trochę na odpieprz to zrobione. Klej dwuskładniowy, w dodatku szlifowałeś na poskładanych karterach, śmiem wątpić, że nic się do środka nie dostało. Pompa wody wg mnie totalnie zły pomysł, kupiłbyś sobie chłodnicę z TZR albo z DT, zrobił normalną mechaniczną pompę i masz sprawdzony układ, bez przewodów puszczonych przez całe moto. Wizualnie też nie najlepiej, ale domyślam się że to wersja bardziej testowa. 110 km/h powinien zrobić na tym cylindrze, jak masz możliwość zmierzenia kompresji i podzielenia się wynikiem to jestem ciekaw.
(20-02-2014 18:19:45)stqc napisał(a): [ -> ]Co robisz z impulsatorem ?
Przed chwilą go odlutowałem i wypatrzyłem co mogło być przyczyną, więc teraz się klei.
(20-02-2014 18:38:21)Lagoon napisał(a): [ -> ]Skok tam jest 40 mm, podobno istnieją jakieś wały 42 mm do RVx, ale nie spotkałem w PL kogoś żeby taki miał/pokazał.
Jak dla mnie trochę na odpieprz to zrobione. Klej dwuskładniowy, w dodatku szlifowałeś na poskładanych karterach, śmiem wątpić, że nic się do środka nie dostało. Pompa wody wg mnie totalnie zły pomysł, kupiłbyś sobie chłodnicę z TZR albo z DT, zrobił normalną mechaniczną pompę i masz sprawdzony układ, bez przewodów puszczonych przez całe moto. Wizualnie też nie najlepiej, ale domyślam się że to wersja bardziej testowa. 110 km/h powinien zrobić na tym cylindrze, jak masz możliwość zmierzenia kompresji i podzielenia się wynikiem to jestem ciekaw.
No jest to trochę na odwal, ale cóż, to tak chwilowo. A co do kompresji to nie mam manometru przystosowanego do takiego silnika.
No to wychodzi na to, że w DMP, czy jak kto woli, zwrocie wewnętrznym dolne krawędzie okien nie są na równi z denkiem tłoka, tylko 2-4mm wyżej, no chyba, że ten cyl ma z fabryki je sporo niżej..