Też lubię oryginalne Charty, ale jak dla mnie to prądnica wydajnościowo to jest porażka, amorki za małe, od MZki są idealnie takie powinny być oryginalnie montowane. No jak ktoś jeszcze chce to może się pokusić o to aby dać lepszy tłok bo oryginał jak do mnie to nie przemawia za bardzo
Zastanawiam się w czym przeszkadzają te amorki tylnie? Ja mam orginały i sakwy mam i w 2 osoby idzie jechać i wydaje mi się że jest ok. Chyba że tu chodzi o komfort jazdy bo tu muszę przyznać chart ma tył twardy i bardzo wybija po dziurach. A na amorkach Mz nie jeździłem więc nie wiem ale jak dla mnie to trochę za wysoki jest na nich.
Nie pomyślcie sobie że krytykuję te tuningi, nie mam nic przeciwko temu.
Ale zerknij Sb jaką ty masz oponę, a jaką ja mam oponę na tyle
Kw planujesz mieć całe gniazdo w bezpiecznikach?
Amorki z MZ jest to bardzo dobry wybór, szczególnie jak sie jeżdzi we dwie os które ważą razem 180kg
Ja z kolegą połamałem błotnik na oryginalnych amorach tak siadły. Niektóre tuningi Chart musi przejść jeśli chce się mieć komfort. Instalacja 12v jest bardzo dobrym posunięciem czy też lekkie przerobienie cylindra , nie zaszkodzi , a od oryginału dużo nie odbiega
(30-12-2013 22:42:11)stqc napisał(a): [ -> ]Kw planujesz mieć całe gniazdo w bezpiecznikach?
Tak. Planuję mieć całe gniazdo w bezpiecznikach. Dzisiaj miałem to zrobić, ale zauważyłem, że bezpieczniki gdzieś wcięło
Jak
Justyna może czemu ja nie mogę!?
Ja nie rzucam słów na wiatr.
"Dobra Michał, a teraz nie pajacuj i odstaw go do garażu" - Mama
Haha widać ze dla Ciebie Michał nie ma rzeczy nie możliwych
,ja mam cylinder od T1 zawinięty folia w pokoju i już mama chciała mnie zabić jak zauważyła
O kurde O.o zaskoczyłeś mnie tym
A od czego ten wyjebitny tłok koło karteru? Jeżeli to tłok
(31-12-2013 21:00:45)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]A od czego ten wyjebitny tłok koło karteru? Jeżeli to tłok
Mi to wygląda na tłok od ursus 360/330 ale mogę się mylić