No to ładnie pare pierdółek i już 600zł ale za to jaka satysfakcja z jazdy bedzie
Czyli za kpl regeneracje ok. 190zł ? To ja się na to pisze
Teraz siedzę nad skrzynią i polerką jak to skończę to zamówię tą korbę i zobaczę ile mi krzykną za regeneracje
PS spawasz na sworzniu ten wał ?
łożyska to kup najlepiej C3 FAG polecam !!!
fag u mnie w 70ccm sezonu nie wytrzymały...
Spróbuj skf albo koyo
Też polecam SKF lub Koyo sam mam w swoim silniku
ja od siebie polecę łożyska skf mam je na całym silniku i są bardzo dobre i przede wszystkim są szwedzkie i dobre
Będziesz dłubał w tym cylku czy zostawiasz jak jest ? Swoją drogą masz normalnie wywiercone okno wydechowe czy też nieco krzywo ?
Mam ppl bez luzu c3 w 70 ccm i wytrzymują jak narazie bezproblemowo od kwietnia
(25-09-2013 12:25:38)damian94 napisał(a): [ -> ]Będziesz dłubał w tym cylku czy zostawiasz jak jest ? Swoją drogą masz normalnie wywiercone okno wydechowe czy też nieco krzywo ?
Chyba zostawiam tak jak jest. Co do okna- seryjny cylek, oryginalnie wbita tuleja, nic nie majstrowane przy wydechu.
aha co do łożysk to powiem tak testowałem ppl przez sezon i mają lekki luz ale chodzą cicho
a teraz bedą skf i zobaczymy jak będą się trzymac
(25-09-2013 21:28:51)Stachu.G napisał(a): [ -> ] (25-09-2013 16:44:09)kw112 napisał(a): [ -> ]Chyba zostawiam tak jak jest.
To, potwór to nie będzie
No ale tam nie ma co przerabiać, no chyba, że bym oddał do dorobienia kilku płuków, ale i one nie będą duże, bo tam jest cienka ścianka. Pomyślę coś jeszcze.
Ja też mam oryginalny cylinder od 70 ccm. Chodzi mi o to że u mnie krzywo wywiercone jest oryginalnie, ale chyba tylko u mnie xD skoro u Ciebie jest normalnie. A do spokojnej jazdy taki cylek wystarczy. Jak jeździłem swoją 70ccm to właściwie rakieta była w porównaniu do 50ccm