Jest dużo lepiej z pomalowany tłumiczkiem
Błotnik przedni Ci o nic nie bije?
(11-04-2014 22:03:35)stqc napisał(a): [ -> ]Jest dużo lepiej z pomalowany tłumiczkiem Błotnik przedni Ci o nic nie bije?
A nie bije
Na tej nagrzewnicy co miałem to kilka razy w nią walnął, ale teraz nie.
(11-04-2014 21:55:16)kw112 napisał(a): [ -> ]Ale tłumik w czarnym macie chyba ładniej wygląda, prawda?
Znacznie lepiej
Ja Cię rozumiem, sam często robię coś na już, a dopracowuję nie rzadko po latach
. Po prostu moim zdaniem jest to do poprawki w przyszłości. Teraz ważne jest, żeby jeździło jak należy
Ja też muszę spawaka zrobić do swojego i obawiam się, że właśnie z wyglądem może być problem, chętnie bym to zlecił komuś, kto to zrobi ładnie i tak jak ma być...
nie wiem jak ty ten wydech policzyłeś że kolanko takie długie wyszło
(12-04-2014 00:17:48)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]nie wiem jak ty ten wydech policzyłeś że kolanko takie długie wyszło
Wydech dobrze policzony, ja źle wyspawałem.
No! 260km bez zbędnych przygód!
To sie nazywa prawdziwy zlot motocyklowy! Robi wrażenie
Takie zloty najczęściej w całości opierają się na jeździ na pół sprzęgle za innymi... którzy także nie dają ochłonąć tarczom, dlatego też na takie nie uczęszczam
Charty super. KW nie myślałeś nad wydechem poprowadzonym górą?
(13-04-2014 22:53:10)wojtekr35 napisał(a): [ -> ]Takie zloty najczęściej w całości opierają się na jeździ na pół sprzęgle za innymi... którzy także nie dają ochłonąć tarczom, dlatego też na takie nie uczęszczam
Charty super. KW nie myślałeś nad wydechem poprowadzonym górą?
Dokładnie tak jak mówisz. W paradzie to pół sprzęgło non stop, każdy. Ale jednak moim zdaniem warto, nawet gdyby miało się spalić sprzęgło. Wydechu górą nie będę prowadził.
No teraz z moim sprzęgłem działającym w trybie on/off to by była jedna wielka męczarnia, wolę pojeździć ze znajomymi. A co do wydechu to szkoda, takie moje zboczenie do enduro
To teraz nie pozostaje nic innego jak zaliczyć jakiś zlocik na Chartach
Wojtek ja też bym dał wydech górą XD. Może się uda na taki zlocik polecieć co prawda mniej motocykli ale jadą ok 35 na godiznę więc dam rade komarem
a jak nie to kolega WSK pociągnie
Co prawda to prawda dobrze jest pojeździć z kolegami o takich samych parametrach wtedy nikt nic nie gada że za szybko itp.
Ale nam sie te Charty sprawują, twój 260 mój 300
wszyscy bez awarii a w Simku sie zapchał gaźnik
Po raz kolejny sprawdza sie powiedzenie ,, Cudze chwalicie a swego nie znacie''
A filterek paliwa masz w simie ?
(14-04-2014 22:32:35)atlanta125 napisał(a): [ -> ]A filterek paliwa masz w simie ?
Ja nie byłem Simsonem a Chartem , mój Simson sie nie psuje , bo nim nie jeźdze
W żadnym motorku nie mam obecnie filtra paliwa i nie planuje