To czym te dziury zakleiłeś ?
Ale małe zasilania będą
trochę od dupy strony wziąłeś się za ten rozwiert. Trzeba było najpierw dać do spawacza żeby nadspawał miejsca w których się przebije i wtedy oddać do rozwiertu bo teraz jak to zaspawasz to będziesz musiał znowu czymś nadmiar aluminium usunąc. Klejenie tego w niektórych miejscach mija się trochę z celen bo główną powierzchnią styku byłby klej.
(06-10-2013 13:44:01)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]Ale małe zasilania będą
trochę od dupy strony wziąłeś się za ten rozwiert. Trzeba było najpierw dać do spawacza żeby nadspawał miejsca w których się przebije i wtedy oddać do rozwiertu bo teraz jak to zaspawasz to będziesz musiał znowu czymś nadmiar aluminium usunąc. Klejenie tego w niektórych miejscach mija się trochę z celen bo główną powierzchnią styku byłby klej.
Co do zasilania. To kanały raczej będą większe.
Co do klejenia. Myślałem nad poksyliną, ale zobaczymy co to będzie.
Co do spawania. Budżet już nie pozwoli na to, chyba że znajdę jakiegoś Janosika.
Zobaczymy na co jak na razie zdrówko pozwoli, bo znowu muszę iść do tego piekła.
Do waszej poprzedniej rozmowy
(30-09-2013 20:59:14)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]różnią się dolnym czopem korbowodu i wyważeniem. Wał nie jest z kosiarki
70cc nie miało przypadkiem twardszego korbowodu? Bo wiem, że wychodziły korbowody h16 (seria) i h18, ale nie wiem czy to było montowane w 70.
Mam wał! Wrócił!
taki był
taki jest
W karterach są wióry bo powiększałem płuki.
Za jakiś czas trzeba będzie składać silnik.
I jak wał ? Na długość taki sam ? I dużo z tym roboty ?
(09-10-2013 17:35:49)stqc napisał(a): [ -> ]I jak wał ? Na długość taki sam ? I dużo z tym roboty ?
Roboty tylko tyle, ile na zeszlifowanie korby. Taki sam na długość nie będzie bo korba jest krótsza o 5mm, ale to idzie zredukować tłokiem.
Kiedy masz zamiar zlożyć to wszystko w kupe ?
To oszlifowali tylko stopę korby, nie wprasowali sworznia ani nie ustawiali walu i za to skosili aż 100zł ?
(09-10-2013 20:47:05)Stachu.G napisał(a): [ -> ]To oszlifowali tylko stopę korby, nie wprasowali sworznia ani nie ustawiali walu i za to skosili aż 100zł ?
Nie, nie.
Za wszystko 95zł skasowali. Wał jest przez nich ustawiony itd.
Głowica wygląda bardzo konkretnie, szczególnie jak się porówna jej rozmiar do cylindra
(PS. Mam w końcu drut, więc zaczynam działać
)
(09-10-2013 18:42:36)kw112 napisał(a): [ -> ] (09-10-2013 17:35:49)stqc napisał(a): [ -> ]I jak wał ? Na długość taki sam ? I dużo z tym roboty ?
Roboty tylko tyle, ile na zeszlifowanie korby. Taki sam na długość nie będzie bo korba jest krótsza o 5mm, ale to idzie zredukować tłokiem.
Co k**wa?
To korba od czego jest? Od sendy?
(11-10-2013 22:01:09)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ] (09-10-2013 18:42:36)kw112 napisał(a): [ -> ] (09-10-2013 17:35:49)stqc napisał(a): [ -> ]I jak wał ? Na długość taki sam ? I dużo z tym roboty ?
Roboty tylko tyle, ile na zeszlifowanie korby. Taki sam na długość nie będzie bo korba jest krótsza o 5mm, ale to idzie zredukować tłokiem.
Co k**wa?
To korba od czego jest? Od sendy?
A nie sorry o 0.5mm się różni.
0,5 mm to żadna różnica, grubość uszczelki. 95 zł to mega tanio, chyba sam tam oddam. Liczyłem na koszty u siebie za regenerację 200 zł + korba 150 to wychodzi 350 zł, u Ciebie komplet ze 200 zł licząc wysyłki. Szkoda że przy cylindrze z Charta 70 masz głowicę z Sima. W sumie można by ją trochę postylizować na Chartowską, przyciąć odpowiednio, nawiercić otwory na rurki wyciszające.