Mam cały oryginalny silnik, to i wał jest oryginalny.
oryginalny to może być od 70 i od 50. I były miedzy nimi różnice
(27-09-2013 00:35:12)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]oryginalny to może być od 70 i od 50. I były miedzy nimi różnice
Z tego co wiem w 70ccm był wał od 50ccm
No to cylinderek i gaźniczek jest:
Jako, że cylinder "nowy" to musi być widać pięknie chon
Dellorto 17.5
W następnym tygodniu do czwartku powinienem odebrać wał. Kartery w następnym tygodniu także powinny się pojawić.
Jeszcze muszę kupić łożyska na wał i głowiczkę z simsona... mam nadzieję, że to wszystko co jeszcze muszę dokupić
Oczywiście wydatki nie skończą się tylko na tym
.
I jak cylinder warto było ?
Czy ja na piewszym zdjęciu dobrze widzę napis NA ?
(27-09-2013 11:00:36)Simon napisał(a): [ -> ] (27-09-2013 00:35:12)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]oryginalny to może być od 70 i od 50. I były miedzy nimi różnice
Z tego co wiem w 70ccm był wał od 50ccm
To jest mit. Mam wał od 70 i od 50 i różnią się one od siebie
(29-09-2013 20:42:11)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ] (27-09-2013 11:00:36)Simon napisał(a): [ -> ] (27-09-2013 00:35:12)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]oryginalny to może być od 70 i od 50. I były miedzy nimi różnice
Z tego co wiem w 70ccm był wał od 50ccm
To jest mit. Mam wał od 70 i od 50 i różnią się one od siebie
Skąd masz taki wał mówisz o tym od kosiarki ? to faktycznie jest inny i nie pasuje do charta.
różnią się dolnym czopem korbowodu i wyważeniem. Wał nie jest z kosiarki
To ja się jeszcze spytam - czy czopy na magneto są takie same w wale od 70cm3 i 50cm3? Bo silnik z kosiarki miałem, fakt wał był inny, ale magneto z zewnątrz było identyczne jak do Charta 50cm3 (kosiarka miała zapłon skopiowany z Charta), tylko różniło się stożkiem na wał (bo w kosiarce był grubszy).
czopy na zębatkę sprzęgła i magneto są te same