Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kawusiowy Chart 110ccm + kilka bajerów. Ten jedyny ®
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Magneto od ducati jest cięższe? ;o Zawsze myślałem, że troche cięższe jest chartowskie.
A co do tego zapłonu, przy 16 000 rpm (Janusz94 :> ? ) odcina magneto już xD ale do tego co robi się przy 027 myślę, że jest w pełni wystarczający Big Grin
(25-03-2014 00:09:46)Patryk82 napisał(a): [ -> ]odcina magneto już xD
I to dosłownie, odcina wszystko na swej drodze :F

Do 12k jak pisałem - fabryczny zapłon Charta musi chodzić. Na innym impulsatorze możliwe, że trzeba będzie pokombinować z impulsem ;]
No to by było tak:
-Impulsator dałem najbliżej jak się da tego czegoś nadspawanego. I? .... I działa.
- Przygotowuję charta do zlotu, zmiany to m.in.
[youtube]kS1BOLCiFcQ&feature=youtu.be[/youtube]
Sprawdziłeś faktyczne wyprzedzenie na lampie stroboskopowej?
(31-03-2014 22:31:54)BigSoft napisał(a): [ -> ]Sprawdziłeś faktyczne wyprzedzenie na lampie stroboskopowej?

Sprawdziłem. Zapłon jest ustawiony idealnie.
Wczoraj zmieniłem mu cewkę:

i wyczyściłem zbiornik od środka.

Dzisiaj trochę przerobiłem przepływ płynów, teraz już nie widać aż tak tych rur i jest bardziej estetycznie.

Silnik troszkę sobie wyczyść bo brudny, no ale lepiej wygląda teraz po tych poprawkach.
(03-04-2014 22:02:59)mateusz5625 napisał(a): [ -> ]Silnik troszkę sobie wyczyść bo brudny, no ale lepiej wygląda teraz po tych poprawkach.

Wiedziałem, że ktoś to napiszeBig Grin Miałem to zrobić jeszcze dzisiaj, ale już nie było czasu na to.
Silnik ma jechać, i moc mieć, a i tak sie za moment ubrudzi Smile.

No ale widać Agresywnie Smile !!
no i jak działa cewka :F?
A czemu miałaby nie działać? Cewka to cewka.

Dzisiaj zmieniłem rurki kierunkowskazów, jest ładniejBig Grin
Dobra. Dzisiaj zrobiłem test dla niego. Miałem przejechać 50km a zrobiłem ponad 100. Jak? Wyśmienicie, gdyby nie licząc jednej rzeczy. Przy spawaniu tłumika, ja chciałem zrobić lepsze mocowanie tłumika, a brat się uparł i mówi "to wytrzyma". Więc nie chcąc się kłócić zgodziłem się na nie, zrobiliśmy. Dzisiaj na około 40 kilometrze słyszę takie przygłuszenie silnika i zaraz wrzask z okna wydechowego. Szybko zgasiłem silnik, zerknąłem za siebie, a na drodze tłumik. Nie zastanawiając się postawiłem charta, podniosłem tłumik i po znalezieniu w lesie druta przymocowałem go Sad Tak jechałem 60km. Angry
Zdjęcie już z garażu:


Do Częstochowy zakładam stary, ten poczeka na lepsze czasy.
Spalanie, które dzisiaj wyszło to około 4l, więc jak a ten set to myślę, że nawet bardzo mało. Moduł spisuje się na 6+, tak samo impulsator. Jedynym minusem jest za wysokie strojenie. Jazda w terenie zabudowanym staje się męczarnią, gdyż ciężko jest utrzymać te 50km/h, jazda poza terenem jest wspaniała. Przelotowa prędkość to 80km/h i z taką się dzisiaj poruszałem.
Sprzęgło spisuje się idealnie.
Teraz to sie jeździ, co? a nie jak na oryginale 50km/hBig Grin
Panowie, tak na szybko. Jaki olej zalać do charta, żeby to sprzęgło nie miało problemów ze sobą? Bo to co teraz lałem to było wszystko co było(wszystkiego po trochę). Lux 10 odpada, bo to stare. Hipol jakiś? Mobil?
Motul Trans Oil Wink
Przekierowanie