Jak mówiłem bedzie odrzutowiec
ładnie podoba mi się ten zacisk jak by stamtąd był
Głowica jakby po spalaniu stukowym czy coś takiego
Potwierdzam, zacisk na czerwono lepiej hamuje, legenda głosi, że całą temperaturę odbiera lakier dzięki swojej barwie, przez co reszta się nie grzeje
Z placu boju:
Kolejna paczka:
Po chwili kolejny kurier:
a tutaj zdjęcie rodzinne:
Ta para wydaje się być piękna<3
No i zacisk doczekał się swojego towarzysza:
Czy hamuje to nie wiem, bo gdzieś mi wcięło płyn hamulcowy, no ale musi hamować
Mnie to ciekawi od czego jest ten wał
?
(04-07-2014 15:15:27)stqc napisał(a): [ -> ]Mnie to ciekawi od czego jest ten wał ?
tzr.
średnica wału jest podobna, więc raczej nie będzie potrzeby wspawywania nowej komory korbowej. Przeciwwagi troszkę szersze. Z przeciwwagami nic nie będę robił, tylko z czopami.
Czopy będziesz toczyć
? Korbowód 5mm krótszy niż oryginalny
?
Tak, czopy będę toczył.
Tak, korbowód krótszy.
Czyli swap wału do 027? I czy czasem ten wał nie będzie miał mniejszego skoku?
Jak narazie pełna profeska widze
Wał jest na skok 42mm, taki też skok potrzebuję.
Przemyśl dobrze te toczenie, bo wał jest utwardzany powierzchniowo, rdzeń czopów jest miękki, więc jeśli chcesz zbierać po kilka mm to może być słabo.
No też prawda, nie pomyślałem o tym. To chyba lepiej przerobić w takim razie magneto i zębatkę. Tak ogólnie czopy mniej/więcej pasują.