(07-12-2013 18:00:25)stqc napisał(a): [ -> ]Nie ma u was śniegu?
Zbierać się rewelacyjnie nie zbiera, ale mam nadzieję że zmieni się to po dotarciu Zapewne moc jest spora
Wiatr był jeszcze. Zbiera się dosyć tylko po co manetkę do końca kręcić? Moc jest i przybywa
Trochę mi go przylewa po dłuższym postoju na wolnych, ale to 2 minutki roboty
.
A co do śniegu to pada i topnieje. Jak robiłem te fotki to akurat zaczynało prószyć
Puki nie ma śniegu to trzeba korzystać.
Pisałeś, że kupujesz kostkę pod H4, to na razie masz zwykłą żarówkę 25W, czy jak?
A u nas to już około 20cm śniegu jest
(07-12-2013 18:11:17)BigSoft napisał(a): [ -> ]Pisałeś, że kupujesz kostkę pod H4, to na razie masz zwykłą żarówkę 25W, czy jak?
na razie nie jest podłączona żarówka, jest tył tylko
Mam nadzieję, że regulator to wytrzyma, z 60-70W w palnik idzie
(07-12-2013 18:22:04)BigSoft napisał(a): [ -> ]Mam nadzieję, że regulator to wytrzyma, z 60-70W w palnik idzie
Mam to na uwadze. Nie jeżdżę dużo no to spokojnie. W następnym tygodniu będzie już tak jak ma być.
Właśnie skończyło mi się paliwo
Nie ma u ciebie śniegu? U mnie naj*bało chyba z 20 centymetrów śniegu, zawieje jak cholera jasna, pozrywało kable gdzieś i od 13 do 21 wczoraj prądu nie miałem, a dzisiaj mruga coś. A, i usypałem tak ogromną hałdę śniegu. A z temperaturą jest tak, że niby jest +, ale śnieg nie topnieje za bardzo.
Ale ładny ten chart, taka śnieżynka hehe
(07-12-2013 18:22:04)BigSoft napisał(a): [ -> ]Mam nadzieję, że regulator to wytrzyma, z 60-70W w palnik idzie
Regulator typu załącz/odłącz? Ze strony Motolek?
U mnie tak samo śniego po pas xd aż sie z domu nie chce wyjść. Widzie ze śmiga ci pięknie
sprawdz v-max gps bo jestem naprawde ciekaw
Mam myśl.
Może teraz bym zbudował sobie silnik charta, ale tym razem silnik na membranie, lc, o pojemności 110ccm^3. Cylinder już wiem z czego założyć. Problem jest taki: Cylinder jest pod skok tłoka 42mm, czyli musiał bym robić podkładkę pod cylinder 2mm. Problem by był ze zrobieniem pompy wody, ale dało by radę. Korba by była od sendy też, ale tym razem już ta wzmacniana. Tym razem już na pewno by się nie obeszło bez spawania aluminium. Trzeba zmienić rozstaw szpilek itd. Chodzi mi konkretnie o cylinder Malossi 110ccm.
Niech się wypowiedzą panowie znający się na tym i proszę o porady
.
A co byś zrobił z aktualnym silnikiem?
Czy do drugiego charta?
membranka bardziej by tu pasowałaby na początek
Napęd pompy widziałem jak ktoś w simku miał z magneta,na pokrywie zapłonu była przykręcona pompa,ale w charcie by to przeszkadzało :/
(16-12-2013 23:33:31)olo09 napisał(a): [ -> ]A co byś zrobił z aktualnym silnikiem?
Czy do drugiego charta?
Rozmyślam nad zakupem drugiego charta, ale nie wiem jak to będzie.
(16-12-2013 23:48:30)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Napęd pompy widziałem jak ktoś w simku miał z magneta,na pokrywie zapłonu była przykręcona pompa,ale w charcie by to przeszkadzało :/
Powiem ci, że niekonoecznie by przeszkadzało. Problem z pompą myślę najlepiej i najwygodniej było by rozwiązać wzorując się na silniku Hondy nsr 50. Pompa jest tam mała i wydajna, napędzana mogła by być przez zembatkę na wale.