Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Chcesz ambitnie? Buchnij wariator z rovera vvc. Jak tuning, to po całości.
Może lepiej zastosować Nucleo stm32? Pamięci tam masz pod dostatkiem, i 32BIT
(23-12-2020 10:48:44)stqc napisał(a): [ -> ]Może lepiej zastosować Nucleo stm32? Pamięci tam masz pod dostatkiem, i 32BIT

Robię z tego co mam, kilka szt LPC akurat pod ręką Smile
Poszukaj danych o wtryskach w silnikach 2T z różnych "dziedzin". Motolotnie, wprowadzono ostatnio wtrysk w silnikach 2T motocrossowych. Pozostają kible śnieżne, agregaty i kupa innego sprzętu....
Jak na razie wywaliłem to wszystko w pi#*u i jak będą fundusze wlatuje M541. Szkoda czasu i nerwów na chińskie cuda...
W dużym skrócie, serducho zatarło się na stole operacyjnym xD Stąd decyzja o rezygnacji z tego "cudownego" silnika.
M541 to mocny i trwały silnik 2t. Dobrze zrobiony po remoncie będzie chodzić idealnie Cool Tylko jak chciał byś wsadzić gaźnik powyżej 20 - 22mm możesz mieć problem z miejscem, ale silnik minimalnie można dać po skosie lub niżej otwory na mocowanie silnika wywiercić. Powodzenia Wink
Czy mocny, to już kwestia dyskusyjna, ale na pewno trwalszy Smile Mam już z nim sporo doświadczenia z simsonków, nie powinno być problemu.
Mały odkop.. Czy można wiedzieć w którym miejscu wywierciłeś otwory pod tarcze aby dać nakrętki, ona się na trzech śrubach mocujących trzyma ?
Tak, 3 otwory. Musisz zajrzeć do środka i wiercić tak, żeby nie kolidowało ze ściankami. Otwory 6,8 mm, gwint m8 i pogłębiasz na 3-4 mm wiertłem 10 mm (śruby tarczy mają średnicę 10 mm tuż przy łbie). Dla pewności klej do gwintów i nakrętki od środka.
Tarcza zamocowana, tylko pozostaje kwestia montażu zacisku do lag. Można wiedzieć jak to rozwiązałeś ?
Jak widać na poniższym zdjęciu:
jest zamało miejsca na śrube lub nakrętke przez co wystąpiło by tarcie o tarczę oraz by się blokowało..
Gwint w jarzmie zacisku, samo jarzmo z blachy 8 mm
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Przekierowanie