Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Kurczę, nie masz jakiegoś lepszego aparatu? Bo świetnie to wygląda i fajnie by było zobaczyć dobre zdjęcia.

Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
Po prostu nie miałem innej fotki, a ta jest z Messengera, więc jakość leży. Jutro rano wrzucę fotki Wink
Kranik nie cieknie, wszystko jest szczelne. Wreszcie Smile
Na dzisiejszym konkursie na modyfikowany motocykl poza stawką, na konkursie na najgłośniejszy wydech również (106,1 dB).
Fotki wrzucę jak coś zrobię, zaraz przejadę się trochę i cyknę jakieś lepsze.
https://nto.pl/w-zespole-szkol-mechanicz...#motofakty




A tutaj ciekawy projekt, Komar z lagami i silnikiem Aprilii SR Smile

O cie panie, aż szybkę powyginało Smile. Pewnie łatwo na niej do tyłu polecieć bo siedzenie blisko koła. Ale tak parze i nawet Dnieper Smile był, też sobie myślę takiego kupić żeby do pary z K750 mieć Smile .
Był, modzony - rozrusznik zamontowany, dolot pozmieniany i z tyłu mocowanie do zapięcia drugiego motocykla - Jawy 175 Smile
A szybka w kasku ma urwane stopery dlatego ucieka do tyłu.
Eee nie takie przeróbki w jednym widziałem. A właśnie, jaką lampę do motorynki zakładasz ? Fabryczną czy jakiś wynalazek?
A w życiu fabryczną, to będzie tragicznie wyglądać z tym zawieszeniem :F
Lampa z Zetki / WS50.
Ewentualnie, jak nie będzie pasowała do tego to z "Łosia" cała w chromie.

A dzisiaj trochę podocierałem, już niedługo koniec dotarcia, ostatni raz zdejmę pokrywę sprzęgła i mam nadzieję przez następne kilka-kilkanaście tysięcy km niczego nie ruszać. Ale chyba załaduję ciut większy gaźnik (PZ26), PWK 24 znowu jest przydrogi trochu. Aha, i wracając do domu zgubiłem śrubę króćca gaźnika, więc musiałem jechać na dwójce dociskając ręką króciec :F
No i oczywiście odcinka dołożona, działa jak powinna i nie wyłączam jej w ogóle, bo jest dość wysoko. Mam w planach kupić czarną folię i okleić schowek, nie będzie widać rys i połysk będzie, a błotnik nowy bo są tanie.






Super kurna, chciałem sobie pojeździć.
Zmieliło wielowypust na koszu sprzęgłowym.
Zakładam od razu zakute sprzęgło od 125 (3-tarczowe), bo obecne potrafiło się ślizgać na 4 biegu.

Dziwna sprawa, o połowę mocniejsza MRF 120 ma ten sam kosz i nie ma problemów z nim Confused
To jest po prostu china, te pionowe lonciny też każdy polecał a u mnie w Suzi też cały czas się coś sypało, wiem że na pewno po doświadczeniach z chiniolami już nigdy ich nigdzie nie użyję.
Sprzęgło miałem od MRF

(20-08-2018 13:57:38)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Ładuj chiniola, te silniki są naprawdę nie do zajechania (miałem w ulepie) a jak tuningujesz to od razu włóż tam 125cc albo te maksymalne 140 czy tam 170.


best




Wał nie ucierpiał w ogóle, ewentualnie jak dorwę to sam zabierak zmienię bo z kasą nieciekawie ostatnio.
Poziomy w ulepie dawał radę ale potem też siadła skrzynia i cała reszta. Pionowy od początku się sypał. Zmieniłem zdanie o 180* stopni na ich temat Wink
Ja zostaję przy projekcie tak czy siak, sprzęgło 3t już zamówione.
Dezamecik by tak nie zrobił :F.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Przekierowanie