jezeli wał ciężko chodzi to na 70% za głęboko wbiłes simeringi, tez tak miałem.
Simmeringi poprawilem. Juz go nie ściska. Gdzieś mi iskrę wcielo
Pannyyy.... iskry nie ma, kurz to zbiera a klienta żadnego nie ma
Tzn iskra niby jest. Cos tam widać. Na module nawet się pokazać nie chce. chyba prądy za małe. Na oryginalnym zapłonie cos tam widać. Jakieś pomysły?
Silnika od tej pory co wymirnialem te części nie odpalil ... czyli jakis miesiąc?
Nie poprzecierałeś cewek? Albo coś z magnetem
Niet
xjgdjbcj
Podejrzewam ze z wałem cos. wysunięty jest za bardzo.
Przesunięcie wału oznacza też przesunięcie wirnika względem zapłonu i zmianę przepływu pola magnetycznego wokół cewek i ich rdzeni co może powodować spadek sprawności prądnicy.
Zrobiłem iskrę!
ale nie pali.... po podlaniu pod swiece jak go pcham to cos lapie
No to ten.
I tak wiem ze nikt tu nie napisze ale cos dopowiem.
Dziwnym trafem po złożeniu silnika wgl nie zaciagal paliwa do cylindra.
Podejrzewalem uszczelke miedzy karterami. Rozebralem jeszcze raz
zakupilem masę Dirko i złożyłem. Przy okazji okazało się ze tłok ma dwie rysy. Boje się odpalić na tym tłoku zęby nie zatrzeć. Także przypomnialem sobie o tłoku am6 którego parę miesięcy zakupilem.
Piston kit am6
40,30mm
2p
sworzeń 12mm
Także dokupie łożysko igiełkowe i oddam cylinder do szlifu i zakładam.
Lagoon? Cylinder i tłok leci do CB. Działaj z nim
12mm? Może nie czytałem, ale wsadzasz tłok z mniejszym sworzniem?
Tak. Tłok am6 40.30mm 2p sworzeń 12mm.
Odpalił????????????????????