Aa jak v-max ? Zwiekszył sie ?
Nie, niezmieniałem. Teraz mam 13z i 55z.
A że tak spytam , jaki olej do mieszanki dajesz ?
Nie, nie zmieniałem. Teraz mam 13z i 55z.
Olej mixol.
Dzisiaj wpadł do Ogara nowy kranik, kondensator i tłumik od szwaba.
Cały wydech muszę jeszcze uszczelnic bo głośny trochę i wyregulować silnik bo przerywa w trakcie jazdy.
Dzisiaj próbowałem rozwiązać problem z przerywaniem. Zapłon ustawiałem w różnych pozycjach i nic nie pomogło chodź iskra duża niebieska. Okazało się że winowajcą jest kabel w/n. W jednym miejscu był uszkodzony. Odciąłem i iskra zmieniła się na fioletową.
No to może teraz będzie bez problemowo
No mam nadzieję że tak
Mam ochotę ten silnik wywalić na złom...
Strasznie wolny i słabo się rozpędza. Już nie mam sił do niego. Zastanawiam się czy nie oddać cyla do szlifu lub kupić inny. Chociaż przed tym chciałbym jeszcze sprawdzić czy może co innego go blokuje i nie rozwija pełnej prędkości lecz pomysłów brak...
Nie pomyślałeś, że może to być wina 13z?
Ja bym zaczął od tego chyba, że moto na tych przełożeniach wcześniej dobrze chodziło.
Właśnie że wcześniej dobrze chodził i jeździł. Wcześniej mogłem jechać spokojnie na pół manetki a teraz ledwo jedzie na pełnej manetce.
mówisz że ci słabo jedzie ale jak dla mnie to wygląda na to że jak mówisz na całą manetkę i ledwo toczy to zalewa świece i iskra jest żałosna gdzieś czytałem że jak cewka na iskrowniku jest już spieprzona to świeca w ciśnieniu panującym w cylindrze nie daje odpowiednio mocnej iskry może sprawdź cewkę zapłonową na magnecie