Mi się wydaję albo ten ogar jakoś dziwnie przerywa i ciężko się wkręca
Up.
Dzisiaj dotarły wcześniej zamówione naklejki na ogara.Oryginalne rzecz jasna.
Musiałem trochę dłużej czekać bo mieli jakiś problem z wysłaniem, ale za to dostałem gratis naklejke pegaza na główkę ramy.
W sumie dostałem 5 naklejek. Na bak schowek i główkę ramy.
Zdjęć nie mam teraz jak wrzucić bo neta strasznie mi zamula.
Aktual.
Dzisiaj doszły 3 zębatki tylne 55z do ogara. Muszę swoją wymienić bo już prawie zębów na niej nie ma.
I planuje zębatke tylną, bębny hamulcowe i napinacze pomalować na czarno.
Ja też mam pomalowane napinacze i zębatkę na czarno
Up.
Zębatka tylna zmieniona. Pokrywy bębnów i napinacze jeszcze nie zostały pomalowane.
Jak narazie załatwilem sobie amorki tylne kryte od komara i planuje je założyć do Ogara( podobno lepszy komfort jazdy no i wygląd).
Dzisiaj mierzyliśmy vmax Ogara. On jechał za mną aprillą rs 80(skutter) i pokazywało mu 70km/h to ogarek leci ok 65km/h.
Z racji że mam aku 12v ale nie mam ładowania z prądnicy jutro zamawiam drut 1mm i przewijam 2 cewki.
Podłączam światła pod aku, przerabiam lekko przednią lampę, zmienie żarówke z przodu i pozakladam włączniki od skutera.
Planuje też zrobić postojówk.
Co tak tu cicho? xd
Myślę na drugi rok oddać zużyty cylinder do szlifu i portingu na zwykłe 55/4. I mam pytanie. Są na allegro zestawy ala 60ccm (czyli 55ccm) tłok i pierścienie. Czy te zestawy się nadadzą to tego zestawienia 55/4?
Nie, nie. Mi chodzi o sam tłok z pierscieniami 55ccm.
No i tak nazwa tematu zmieniona nie bez powodu
Rozpocząłem project electronic 12v czyli cała elektryka oprócz zapłonu oparta na aku 12v. Zapłon będzie na module cdi zasilanym z cewki zaplonowej 6v i transformator 6v/230v.
Cewki mam już przewinięte drutem 1mm 100zw x 2 cewki. Jutro już pewnie będę podłączał i testował.
Co do lamp. Lampy będą oparte w większości na ledach. Cały tył będzie na ledach(pozycja, stop) a z przodu będzie zwykła żarówka a w obwódce lampy będzie pasek ledow jako postojówka. Dzięki zastosowaniu ledów oszczędze energię co wspomoże ładowanie aku.
W dalszych planach jest szlif i porting cylindra na 55/4.
Komentować, pytać co tam chcecie
Up.
Wczoraj zakupiłem mostek prostowniczy i dzisiaj robiłem testy.
Obie cewki połączyłem szeregowo.
Ale rewelacji nie ma. Cewki na wolnych obrotach dają ok. 5v, na średnich ok. 10 a na wysokich ok. 16-17v.
Więc jest to za mało by idealnie ładować aku.
Żarowkę 55W pociągnęło i przy średnich i wysokich obrotach nawet ładnie świeci.
No ale na stale dam zarowke do przedniej lampy 15 lub 21W a tył będzie na ledach.
No to szczerze bez szału, mi na orginalnej istalacji 21 z przodu świeci jako tako że w nocy można jechać bez problemu
Dzisiaj podłączyłem żarówkę 12v21W i miernik pod aku na próbę no i na wolnych obrotach utrzymuje się ok 11v,na średnich ok 13v a na wysokich ok 14v ładowania.
Jak myślicie zda to egzamin?
Jak dla mnie aby to było dobrze należy zrobić to tak aby na wolnych było ok 14,4v dla instalacji 12v