Napisałem do gościa o nr konta. Jutro kasę przelewam i tylko czekać. Spróbuje zbić cenę o ile da radę.
Dostałem przed chwilą wiadomość że moje zamówienie z gmoto kurier właśnie odebrał. Jutro prawdopodobnie paczka będzie u mnie
Zbiłem cene do 35zł + wysylka
.
Dowiedziałem się też że ten Gaznik pochodzi od handlarza. Mam nadzieję że to rupieć nie będzie.... Choć cena może ns to wskazywać.
Jutro przelewam kasę. On wyśle Gaznik dopiero jak wpłata dojdzie
Muszę z nim pogadać by wysłał też jutro. Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli w piątek silnik leci do plusminusa
Japoński lancuszek sprzeglowy
Tłok Piston Kit.. Tylko mnie zastanawia dlaczego on jest krótszy od tłoka 223. Plusminus twierdził że są takie same na wielkość...
No i tarcze sprzeglowe które widać na pierwszym zdjęciu.
Kasa za gaznik też już przelana. Dzisiaj powinna dojść.
Na korbie pisze tylko JW 50
Zapewne jawa 50...
Na pudełku
Kraj- Made in china
Na korbie pisze tylko JW 50
Zapewne jawa 50...
Na pudełku
Kraj- Made in china
A ja mam pytanie trochę odbiegające od aktualności. Przy lagach charta tylko stopki wydłużyłeś bo nie wiem czy tył nie bd za nisko :/
Olo, trzeba przedłużyć stopki i tylne amory od sima albo etz 150.
Jak widać tłok sporo niższy.
PLUSMINUSS???!!! Jak tu zajrzysz to porać coś...
Narazie go nie rozpakowywalem bo wiadomo może go zwrócę albo sprzedam.
amorki z charta są tej samej długości co z komara . Co innego z przodem.
Chodzi o przód oczywiście
przyjrzalem się dokładniej i wydaje się się że nóżki tloka są tylko krótsze.
Ciekawe czy jakby dał podkladke pod cylinder i stoczył o tyle samo co grubość podkladki tulej od strony głowicy to czy było by dobrze.
Ile dałeś za ten łańcuszek sprzęgłowy? Czeski chyba jednak byłby lepszy...
ważna jest odległość od środka sworznia do denka
Właśnie gadalem z plusminusem i mi to powiedzial. Tłok jest dobry