Święci pańscy! Jak ty amortyzatory założyłeś
Do góry nogami
Musiałem tak bo inaczej nie założył bym pręta od tłumika. No a jak już z jednej strony był odwrotnie to i zdrugiej strony też przełożyłem.
Ty masz pręt od simsona, wygnij go tak jak w simsone i załóż normalnie te amortyzatory.
Jeśli go wygne to wtedy pręt będzie krótszy i tłumika nie przykręce.
Dzisiaj zrobiłem ogarem ok 30 km i tylko żarówka z przodu padła. A jeździłem polnymi i piaszczystymi drogami i we dwie osoby. Ogar ogólnie jeździ bez zarzutu. Dzisiaj nawet próbowałem na koło wyrwać
To dobrze że wreszcie chodzi dobrze
No ja też się z tego cieszę i to bardzo. W końcu jeździ tak jak trzeba i nic nie nawala.
Jakie dalsze plany co do Ogara??... Obrotomierz i naklejki.
Mam nadzieje że nie te tjuningowe naklejki?
Nie nie, naklejki rometa oczywiście
Dzisiaj wreszcie podłączyłem i zamontowałem obrotomierz dużego fiata. Jak narazie działa. Na max obrotach silnika wskazówka dochodzi do 5tyś. obrotów.
daj jakiś filmik, i napisz jak to podłączyłeś
Filmik nagram jutro może.
A co do podłączenia to z racji że mam aku 12v to nie musiałem nic kombinować. ,,+" do pradowego przez stacyjke do aku ,,-" do ramy na masę i sygnałowy z obrotomierza do platynek.
Oczywiście w obrotomierzu trzeba też zmienić jeden kondensator o większej wartości by działał na silniku 1 cylindrowym.