Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Zobacz 4 i 5 post na poprzedniej stronie.
Tym razem zawieszenie do 2375, wymiary tulei jak do Ogara.




ZAPRASZAM
Kolejne amortyzatory kryte do Komara. Tym razem dolne tuleje ocynkowane, pozostałe elementy polerowane.



Zapraszam
Jeszcze jeden "przodek" tym razem do Pony M-2



Zapraszam
Tu tez się przypomnę Smile Amortyzatory, których dawno nie robiłem.
Nowe tuleje poliamidowe, nowe odboje gumowe PRL i nowe, współczesne, nieco za male tuleje metal-guma.
Sprężyny oryginał z nowym chromem, elementy aluminiowe czyszczone, i wstępnie polerowane.




Jeśli jesteś zainteresowany moją usługą, zapraszam na PW
ZAPRASZAM
Kolejne wyzwanie z którym się zmierzyłem Angel - Przednie zawieszenie do Komara 2352W - lagi fi 23 mm.






Jesteś zainteresowany - ZAPRASZAM
Witam jest szansa wykonac tuleje wahacza do kadeta tył krótką
Ok, poszło PW
Józiu złoty, mam pytanie a mianowicie czy dospawał byś do widelca od komara mocowania błotnika + ogólne prostowanie/klepanie jakaś naprawa i można jeszcze zamówić u ciebie tuleje wachaczyków oraz tuleje amortyzatorów krytych (te w środku) ile byśza to chciał Smile
zdjęcia widelca


Poszło PW
Mam nadzieje, że kolejny zadowolony forumowicz i jego Ogar 205 Smile
Trochę zabawy też było, po zastosowanym chińskim zestawie sztycy główki ramy, no ale zrobiło się - samo Angel






Masz problem ze swoim zawieszeniem, nie wiesz jak się za to zabrać ????

ZAPRASZAM czas realizacji max 2 tygodnie Smile
Kolejny zadowolony forumowicz i jego Komar 2330.
wahacze - nowy chrom
sprężyny - nowy ocynk polerowany
tuleje z teflonu
tuleje metalowe, śruby, podkładki, nakrętki - wszystko z A2
smar miedziany i biały - nieściekający
kalamitki/smarowniczki nowe M5
dodatkowo, odboje gumowe i podkładka gumowa 3 mm z gumy zbrojonej.
ZAPRASZAM









zaraz, zaraz ... przecież to zawieszenie do mojego 2330 Angry ale też jestem zadowolony Tongue
Kolejne zlecenie - tym razem postanowiłem tu tez coś zmienić, poprawić.
Zamiast dolnej, szerszej tulei pcv, dałem 2 węższe. Trochę to było podyktowane przygotowaniem dolnych elementów do chromowania - czytaj szlifowania.
Nie znam gościa co to robił, ale ja bym go nie polecał Confused
No ale koniec końcem - zrobione Tongue


Profesjonalista jakich mało, usługa wykonana bardzo dobrze, dodatkowa robota o która poprosiłem też, dobry kontakt, dostałem wszystkie informacje które potrzebowałem - POLECAM!
Cześć,
Mam pytanie - czy i jak regenerujesz chromowany tłok (lagę) w amortyzatorze? Nasze tylne amorki z Rometa 2375 mają tam zadrapania, zastanawiam się czy jest to duży problem i czy opłaca się to ratować. Jeżeli nie ma tam uszczelek, to może takie ryski nie będą wpływać na prace amortyzatora? Jak rozumiem całe tłumienie jest tutaj realizowane przez sprężynę, nie ma wewnątrz gazu ani oleju?

Pozdrawiam
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie