To już inwencja twórcza Mateusza
A na rejestracji napisal mi "Twoja stara" a u siebie "twój stary" XDD
Piękna robota pompek, naprawdę podziwiam, a ty barto się ogarnij bo naprawdę zrobiłeś sie jakiś popieprzony i to ostroooo. Zrób lepiej i wtedy gadaj założe się że wiele wad nie pokazujesz, a pozatym tak wiem twój chart super jest 55ccm rwie na koło na bajki piszesz i z efeketem twoich prac może być podobnie
Niektórzy to naprawdę się za przeproszeniem "srają" o każdy najmniejszy detal, aby tylko pokazać, że są lepsi. Ale nie są, nikt nie jest. Wszyscy popełniamy błędy, poza tym nawet fabryka robiła większe buble, więc nie widzę sensu rzucania się o byle zaciek...
Chart mnie się podobuje. Dobrze, że jednak go zrobiłeś, bo wychodzi Ci to nader dobrze
Powiem szczerze że na żywo (jak dla mnie, a ja sam dla siebie jestem bardzo surowy jeśli chodzi o lakier) to dupska nie urywa.Jest ładnie, ale nie jest idealnie. Ale zostanie taki lakier do końca, dosyć kasy wpakowałem, i tak stracę przy sprzedaży
Charcina pozostanie w takiej formie do sprzedaży, nic się raczej nie zmieni poza bajerami typu gniazdo zapalniczki, sakwy itp.
ładna fotałka podoba mi się .
Dzisiaj powinna być redukcja gwintu głowicy, więc jeszcze dziś będzie jeździł na 80%. Od razu jadę zatankować 3/4 baku i w sobotę do Mateusza, więc pewnie jakieś zdjęcia będą
Super, Mati przywiózł głowicę, montuję, odpalam. Zapalił od kopa oczywiscie, wystawiam go na zewnątrz, wsiadam, jedynka a chart.....do tyłu jechał
Coś nie tak z zapłonem silnik kręci się w drugą strone XDDDD
Tak to jest jak magneto bez klina przy klejone na wał . Lepiej przyspawaj dobrze ten stożek, bo daleko tym nie zajedziesz
Aleś ty niemądry. To nie wina tego że magneto się przestawia (a nie przestawia się). Kwestia regulacji, ale sam fakt że wyglądało to epicko, prawie Mateuszowi w Honde wjechałem tyłem.
Przestawia czy nie przestawia ale fakt faktem magneto na kleju długo nie potrzyma i i tak się przestawi :/
Nie przestawi się. Po odpowiednim dokręceniu solidny wał ZMD trzyma swoim czopem dzielnie magneto z roxa.
Dziwne to że przez zapłon wał kręci się w prawo... Wydawało mi się zawsze, że kopiąc w starter nadaje się jednocześnie kierunek obrotów wału, czyli w tym przypadku w lewo, i trwa to do końca pracy silnika (wyłączenia zapłonu)
Mateusz mi to tłumaczył tak, że występuje taka kompresja że tłok odbija w drugą stronę, a do odpalenia tego charta wystarczy ząbek, no więc...