Może masz źle wyregulowany jak dużo pali?
Jaką masz dysze i na jakim rowku jest iglica?
Ostatnio jeździłem 90/5/2/2m na 2b 85km/h, a vmax ponad 130, spalanie wynosi poniżej 5l
tylko że takie 90cc ma mocy w uj i nie musisz kręcić do samego końca, żeby jechać z przelotową innych, a takie 50cc to kręcisz do końca masz 60km/h maksymalnie i się dziwić, że dużo pali.
Ale te 10l to za dużo jak na takie gówno xD
Gazior masz wychurany, że ci tak pali. Mi na też wychuranym bingu palił 6
Mi na moim bingu pali w granicach 4-5 litrów
Dzisiaj zrobilem na wyruchanym bingu ponad 100 km z przelotową 40 (lubie sie potoczyć w niedziele
) i spalanie jest całkiem ok, ale co z tego jak na krótlich dystansach pali ak smok. 16n1-11 zawita za 2 tygodnie moze
no niezłe km jak na taki gażnik
Charcinka fajnie się toczy, bez większych problemów, tylko uszczelke pod cylkiem wymieniłem
A tu porównanie:
Lipiec 2014
czerwiec 2015
Fajnie by było jakby na żywo wyglądał tak dobrze jak na zdjęciach
Już niebawem zabieram się za lakierwoanie baku boczków i błotników bo to jakaś porażka.
wcześniejszy kolor błotników był żywszy na zdjęciach
na żywo tez, ten jest całkiem inny
Na 1 rzut oka nie wiele się zmieniło, ale jak się popatrzy na detale to jest ogromny postęp
Do porównania fajnie byłoby zrobić identyczne ujęcie jak to zrobione "przed"
Jak na razie to postęp jest, co jak już wyżej wspomniano, widać w szczegółach. Na tych zdjęciach to niejeden by powiedział, że jest odwrotnie, bo mało na zdjęciach widać
nie potrafilbym jezdzic bez lusterka
Da się, jak bedzie kasa wolna to kupie 2 okragłe