Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 60/5/2/2m
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zapłon igła, na innym gaźniku na strzała odpalił, gaźnik czyściutki i jak +- powiedział gotowac nie bd Big Grin
(30-03-2014 16:00:39)plusminus napisał(a): [ -> ]Gaźnika nie można gotować w niczym a już na pewno nie w occie!

A niby dlaczego nie?
Robię to od dawna i w Rometach i w sk*uterach i nic sie nie dzieję.
Ocet reaguje z kanalikami w gaźniku i można tak rozkalibrować gaźnik.
(30-03-2014 18:45:03)plusminus napisał(a): [ -> ]Ocet reaguje z kanalikami w gaźniku i można tak rozkalibrować gaźnik.

Może ale nie musi. Wink
jak powykręcasz wszystkie dysze to nie masz co rozkalibrować.
Rozbierałem padło już 6 czy 7 razy wszystko czyste wszystko git i nie chodzi tak jak ma :/
Na pocieszenie mam to, że jak fater się wkurzył i pokręcił go na 70% manetki to ogarek wykręcił obroty większe niż myślałem, że się da w tym silniku Big Grin
Może ktoś pomyśli ze jakiś znafca ale mi się wydaje że to przez to chińskie dellorto Sad
(30-03-2014 18:47:09)alek736 napisał(a): [ -> ]
(30-03-2014 18:45:03)plusminus napisał(a): [ -> ]Ocet reaguje z kanalikami w gaźniku i można tak rozkalibrować gaźnik.

Może ale nie musi. Wink

Twój gaźnik, Twoje problemy, tylko żeby później nie było płaczu, ze nie da się wyregulować silnika.

Cytat:jak powykręcasz wszystkie dysze to nie masz co rozkalibrować.
Tak, bo gaźnik składa się tylko z dysz, gardzieli i pływaka.. Wykręć Sobie dysze w gaźniku i zobacz dokładnie co jeszcze jest w gaźniku.
(30-03-2014 19:18:48)Czechu napisał(a): [ -> ]Może ktoś pomyśli ze jakiś znafca ale mi się wydaje że to przez to chińskie dellorto Sad

Mam taki i mi śmiga ponad rok bez problemów Tongue
Jeszcze spróbuje ustawić poziom paliwa w komorze bo przestawiłem i teraz zamiast dusić się na niskich dusi się na wysokich, może jak ustawie na środek to bd git.
Jak nie to ładuje moje 16n1 które służyło mi ciągle i ani razu nie zawiodło.
I najwyżej by się je rozwierciło na 18mm.
Tak troche odbiegne od tematu z gaznikiem. Jaki wał tam masz? Nowy polski org czy jakis innym?
[quote='olo09' pid='311344'


Jak nie to ładuje moje 16n1 które służyło mi ciągle i ani razu nie zawiodło.
I najwyżej by się je rozwierciło na 18mm.
[/quote]
To już postaraj się to wyregulować !Big Grin

Ciekawe co z nim nie tak Confused
Jak to mówi Bigsoft, ""tak to bywa z przerobkami"
Raz co działa a raz nie..
jak kapie z wydechu ma za dużo paliwa
sprawdź czy tłoczek od ssania cofa sie do końca.
80 dysza wydaje sie o wiele za duża ale tego nie odgadnisz jaka ma byc.
Czy mi sie wydaje czy króciec gaźnika trzma sie tylko na krawedzi łbów śrub?
Tak trzyma się na boczkach tylko.
Jutro spróbuje znowu porobić coś bo dzisiaj nie mam czasu.
Dzisiaj znowu 2h przy gaźniku...
Efekty? jest jeszcze gorzej.
Wyciąłem już rurkę i blachę na króciec do 16n1, jak na razie bd jeździł na nim, a po jakimś czasie, żeby nie zmarnować stówy spróbuje zrobić chińskie padło..
Za tydzień w niedziele slot a ja mam ledwo co 20km zrobione, a chciałem się ścigać .. :/
Przekierowanie