Uwierz mi, zawieszenie przednie z charta to bajka. To zwykłe, bez tłumienia to nawet nie ma co porównywać, bo to zupełnie inna klasa. Takie przynajmniej mam odczucia podczas jazdy zwykłym chartem.
Jeździłem najpierw moim Rometem a później tym Ogarem. Różnica oryginalnego zawieszenia do Chartowskiego jest bardzo duża, to niebo a ziemia. Polecam.
Gdyby się dało znaleźć kompromis pomiędzy oryginalnością a wygodą to byłoby idealnie
Ogólnie zawieszenie charta jakby "usztywnia" motorek, przy wyższych prędkościach jest pewniej po prostu.
Jeżdżę powoli bo 40-50km/h, tak mam seta i się wlekę
Ale mam drugi projekt który bedzie na tory crossowe. Znowu będe wolnijszy od innych i miał trudniej boo...? Bo to motorynka
Mały porting na razie no i swap
Cylek na razie po lekkim porcie bo nie umiem sam więcej
Nóżki będą inne, oryginalne to preciki, a będą rury. Co do ramy to nie wiem właśnie
Może zrobię takie jak Ty
Jak ty chcesz tą motorynką jeździć po torach crossowych to radziłbym porządnie wzmocnić ramę
Bez tego się nie obejdzie
Witam po długim czasie!
Odnawiam projekt ogara z dużo większą wiedzą na temat tuningu silnika dwusuwowego!
Planuje tym razem zrobić coś co naprawdę będzie się odpychać
Zębatka zdawcza po 60/5/2/2m
Ps. sprzedam spawak do ogara 200, storojony na 8300 przy 175*owk. (W serii daje strojenie około 7000-7500 <nie wiem jaki kąt ma seria dokładnie xd>)
Pierwsza paczka z jackmotors.pl już do mnie jedzie.
A druga jedzie do jackmotors.pl
Zgadujcie co zamówiłem do silnika?
Jak do jawki to Paczke popychaczy sprzegla
Haha, właśnie o tym zapomniałem :x
Będę musiał założyć oryginalne czeskie bo nowe po 200km są do wywalenia...
A więc tak, sprzedałem gaźnik dellorto 17.5 (był spoko ale chcę większy).
Pod większy gaźnik musiałem zmierzyć zawór membranowy i okazało się, że moja membrana ledwo już wyrabiała z gaźnikiem 17.5, a w planach mam sporo większy gaźnik typu PWK.
Sprzedałem też spawaka który miał być na 8800obr ale po pomierzeniu wychodziło około 8000obr.
Aktualnie jest org kolanko z wydechem simsona przerobionym na sp04.
Dodaje jeszcze raz zdjęcia....
Zmierzyłem także kompresję mojego wehikułu i prędkość maksymalną z wałem który ledwo się kręci (potężne opory).
A na koniec kupiłem amorki mza 365mm na tył
Są dużo wyższe niż seryjne.
Aktualnie przód ogara jest dźwigniety 5cm i tył tak samo
Jest tak wysoko jak cross, muszę stać na palcach. Aczkolwiek nie ma efektu kozy.
to ten ogar to będzie latać.