Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 60/5/2/2m
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(30-03-2016 19:36:17)olo09 napisał(a): [ -> ]Hehe, jak dobrze pamiętam to już kiedyś to mówiłeś, nie chcesz zmienić zdania Tongue
Ja nie zamienił bym je na żadne inne, są miękkie itp Big Grin

Och moje w ogarze też są miękkie, wystarczy mieć sprawne Big Grin I to na szosę wystarcza, a ogar z oryginalnym nadwoziem ale podkręconym silniczkiem robi jeszcze większe wrażenie. Pamiętaj, niepozorne jest najlepsze Tongue
Uwierz mi, zawieszenie przednie z charta to bajka. To zwykłe, bez tłumienia to nawet nie ma co porównywać, bo to zupełnie inna klasa. Takie przynajmniej mam odczucia podczas jazdy zwykłym chartem.
Jeździłem najpierw moim Rometem a później tym Ogarem. Różnica oryginalnego zawieszenia do Chartowskiego jest bardzo duża, to niebo a ziemia. Polecam.
Gdyby się dało znaleźć kompromis pomiędzy oryginalnością a wygodą to byłoby idealnie Big Grin
Ogólnie zawieszenie charta jakby "usztywnia" motorek, przy wyższych prędkościach jest pewniej po prostu.
Jeżdżę powoli bo 40-50km/h, tak mam seta i się wlekę Tongue
Ale mam drugi projekt który bedzie na tory crossowe. Znowu będe wolnijszy od innych i miał trudniej boo...? Bo to motorynka Big Grin

Mały porting na razie no i swap Smile

Cylek na razie po lekkim porcie bo nie umiem sam więcej Sad
(03-04-2016 13:10:04)olo09 napisał(a): [ -> ]Ogólnie zawieszenie charta jakby "usztywnia" motorek, przy wyższych prędkościach jest pewniej po prostu.
Jeżdżę powoli bo 40-50km/h, tak mam seta i się wlekę Tongue
Ale mam drugi projekt który bedzie na tory crossowe. Znowu będe wolnijszy od innych i miał trudniej boo...? Bo to motorynka Big Grin

Mały porting na razie no i swap Smile

Cylek na razie po lekkim porcie bo nie umiem sam więcej Sad
Olo radzę Ci powspawywać jakieś wzmocnienia.
Nóżki będą inne, oryginalne to preciki, a będą rury. Co do ramy to nie wiem właśnie Sad
Może zrobię takie jak Ty Tongue
Denisek się nie pochwali, ale swap już na chodzie Big Grin
https://www.youtube.com/watch?v=6qG1eANONFI
Jak ty chcesz tą motorynką jeździć po torach crossowych to radziłbym porządnie wzmocnić ramę :F Bez tego się nie obejdzie Big Grin
Witam po długim czasie!
Odnawiam projekt ogara z dużo większą wiedzą na temat tuningu silnika dwusuwowego!
Planuje tym razem zrobić coś co naprawdę będzie się odpychać Big Grin

Zębatka zdawcza po 60/5/2/2m best

Ps. sprzedam spawak do ogara 200, storojony na 8300 przy 175*owk. (W serii daje strojenie około 7000-7500 <nie wiem jaki kąt ma seria dokładnie xd>)
Pierwsza paczka z jackmotors.pl już do mnie jedzie.
A druga jedzie do jackmotors.pl Big Grin
Zgadujcie co zamówiłem do silnika?
Jak do jawki to Paczke popychaczy sprzegla
Haha, właśnie o tym zapomniałem :x
Będę musiał założyć oryginalne czeskie bo nowe po 200km są do wywalenia...

A więc tak, sprzedałem gaźnik dellorto 17.5 (był spoko ale chcę większy).
Pod większy gaźnik musiałem zmierzyć zawór membranowy i okazało się, że moja membrana ledwo już wyrabiała z gaźnikiem 17.5, a w planach mam sporo większy gaźnik typu PWK.

Sprzedałem też spawaka który miał być na 8800obr ale po pomierzeniu wychodziło około 8000obr.
Aktualnie jest org kolanko z wydechem simsona przerobionym na sp04.

Dodaje jeszcze raz zdjęcia....

Zmierzyłem także kompresję mojego wehikułu i prędkość maksymalną z wałem który ledwo się kręci (potężne opory).

A na koniec kupiłem amorki mza 365mm na tył Smile Są dużo wyższe niż seryjne.
Aktualnie przód ogara jest dźwigniety 5cm i tył tak samo Big Grin

Jest tak wysoko jak cross, muszę stać na palcach. Aczkolwiek nie ma efektu kozy.
to ten ogar to będzie latać.
Przekierowanie