To jaką dyszę proponujesz, tylko taka żeby go nie zalewało
jak na moje to z 75 minimum i regulowac.
No jak teraz mam 72 to między nią, a 75 to chyba dużej różnicy nie będzie
No i prawie mi tłoka złapało..., jadeę jadę patrze dziewczyny kumpel na sędzie od razu redukcja to ja tez pocisnąłem go trochę i 100m dalej poczułem jak słabnie od razu na pobocze bo nie chciałem jak gość z tego filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=JX9qSSAPSx8
Ja obstawiam, że dysze powinieneś dać 80-85, ja mam 55/4 (chart) na dyszy 90 przy gaźniku 19mm i trochę przylewa.
Jak twierdzicie, że mam dać 80 to mogę dać
Ale najpierw mnie przekonajcie, że jesteście pewni do tego, żebym nie był 5zł do tyłu i godzinę z robotą
A własnie bo zastanawiam się czy rozwiercać te 16n czy nie, zrobił by to uki, więc proszę o rady
Nie bardzo widzę na filmie jak to się zachowuje, ale tak z przypadku sądzę, że trochę mała ta dysza
Dysza conajmniej 80jednostek bo inaczej to długiego życia mu nie wróże
A co do słabego dołu i kłopotów ze schodzeniem z obrotów to też może być wynik za małej dyszy bo za dużo powietrza jest w mieszance w stosunku do tego co być powinno.
Ogólnie to tak jak ci pisałem, weź to najpierw porządnie doreguluj a dopiero jeździj a ty lekko na odwrót
Hehe janusz wiesz jezdzic sie chce
Oki to kupie dysze 85, a ukiego poprosze o rozwiercenie na 18. Mysle ze chlodzenie powinno wtedy byc dosc dobre.
Pisze z telefonu i nie chce mi sie pisac dokladnie.
no to reguluj jakoś chociaż wstępnie, bo długiego życia ten gar nie będzie miał u ciebie
Okej dysza 85 włożona i co? Jest git, wkręca sie dużo lepiej i ogólnie jest 100% lepiej niż na 72.
Chociaż mogła być ciut mniejsza ale to cię doreguluje iglicą i mieszanką.
No i kupiłem zębatki 11z i 12z wpakowałem 11z na początek.
Nowy lakier na zębatce zdarłem bo nie chciało mi się łańcucha dociągać......
Przejście z 13z na 11z i ta dysza większa i na prawdę jest dużo lepiej na starcie
Wiadomo
pokaz jak to sie wkreca teraz
Niestety, jak skończyłem prace na dzisiaj to zaczął padać deszcz i wiać wiatr :/
Pech jak nic ale cóż nic nie zrobię.
Kiedyś indziej coś nagram, być może jutro w drodze na trening
dawaj dawaj, jestem ciekaw.
Heh czyli jednak zakupiłeś obie zębatki
w sumie to krótkie trasy możesz robić na 11z ale jakbyś chciał dłuższą trase strzelić powiedzmy 30km i więcej i utrzymywać stałą dość dużą prędkość to jednak lepiej dać 12 albo nawet 13z, ale teraz to masz całą game więc jest w czym przebierać i napewno dobierzesz optymalne przełożenia