Tylko skąd ja teraz wezmę oryginał :/
I chce z łożyskiem igiełkowym aby móc wyeliminować dodatkową tulejkę
Typu w motorpolu jest bardzo spoko, to doradzi ci jaki najlepszy wybrać.
A tak wgl składaj te padeło w końcu musze ci coś udowodnić
I tak nie masz szans :v
No ziomek doradza ale nie raz już sprzedał mi padło, a jak chciałem zwrócić to mówił, że to china za grosze nie ma czego oczekiwać od takich części, więc :/
Silnik złożony. Dzisiaj odebrałem cyl od honowania, kupiłem znowu inny tłok bo na JM zrobili krzywo szlif i potrzebowaliśmy większy rozmiar aby tym razem pójść prosto w tulej. Lecz ten z vespy się nie zmarnuje chyba, bo poleci prawdopodobnie do mojego nowego projektu motorynka 4b.
Czekam już tylko na łożysko na korbę bo w żadnym sklepie i hurtowni nie było, słyszałem tylko: " takie łożysko nie istnieje", "takiego łożyska nie ma", a na allegro się znalazło ntn (podziękowania tutaj dla kamila97)
Ja tam jestem ciekaw czy to będzie śmigać z tym tw ocierającym magnetem :v
Cie widzę w sierpniu na Annabergu ogarem
Kręci się jak jak... szalony
Mam nadzieję, że dożyje do zlotu bo jest już za pół miesiąca, a ogar nie był tam od 1,5 roku :/
Teraz docieranie, lecz ciężko wytrzymać bez reza jak tyle się nie jeździło
Jakies fotki
Aktualnie jest 16km nabite, pracuje coraz ciszej. Mieszanka 1:30 na offroad 2t.
Co Ty tam z filtrem masz poczynione? I gdzie blacha od niego?
Patrząc na to że ma tam gaźnik i stożek to ciężko było by założyć tą blachę.
Cóż, nie każdy wszystko widzi a ja nie mam sokolego wzroku
No taśma ma rację, musiał bym ciąć oryginalną blachę. Chciałem to zrobić ale gdybym chciał wrócić do oryginału to już bym musiał kupować nową blachę :/
A tak widać stożek