czeski jak ma się rozpaść to i tak się rozpadnie, to ze czeski to znaczy że lepszy? Tak naprawdę nie ma tłoka który byłby porównywalnie dobry jak te współczesne, za więcej niż 40 zł
Tylko trzeba dać te 40zł, można i więcej, i wtedy jest gwarancja dobrej pracy i lat używania, a nie wszystko po taniości. Jak się inwestuje w dobre części to to jeździ. Ja za same pierścienie dałem z przesyłką 56zł...
przerwa na pierścieniach już duża.
(04-03-2016 00:36:36)charper napisał(a): [ -> ]przerwa na pierścieniach już duża.
Jakim cudem jak te 1 są nowe prawie?
Takie jeszcze 1 pytanie, czy ten arkusz do polerowania jest do przyczepiania na wiertarkę?
ej krzychu ale czego ty szukasz?
Weź se zamów pierścienie na zamówienie ci zrobią i będziesz miał św.spokój.
po za tym odkręcasz te kapy i polerujesz co drugi tydzień zaraz gwinty pobrabiasz i tyle z tego bedzie xD
filc jest w postaci arkusza chyba logiczne ,ze nie da się go na wiertarkę nałożyć tylko trzeba ręcznie jechać chyba ,że zrobisz jakiś patent na wiertarkę możliwe ,że będzie się ten filc trzymał rzepa
Co do pierścieni to powtarzam to drugi raz nie mogą się stykać ze sobą gdyż jak je włożycie do cyla to nie wejedą z tłokiem ludzie czy wy tego nie widzicie japier...
Czemu nie zrobisz tego cylindra do porządku tylko kupujesz jakieś pierscienie tłoki zmieniasz cylindry czemu nie zrobisz raz a porządnie ile razy chcesz to docierać 10?
W sowim 200 mam cylinder Almota po szlifie do tego tłok z almota 3 pierścienie i głowica CX założona poprzez docieranie pastą do docierania i już 3.5tyśiąca kilometrów bez ściągania cylindra w simsonie mam to samo kupiłem założyłem i jeźdżę i nie ściągam głowic co dwa dni bo by mi dziadek łeb urwał xD
Przerwę na każdym pierścieniu masz dobrą ja jak kupywałem te cerregiele (cyl,tlok pierscienie) to nie bawiłem się w takie rzeczy typu przymierzanie pierścieni co to auto jest ,,ze tak sie robi ....i po co znowu ten silnik z ramy wyciągnałeś eh nie ogarniam cię weź kup cylinder almota albo ten daj do szlifu kup nowy tłok z pierścieniami i po sprawie.
Kolego szczelina w pierścieniu jest dużo za duża. Pewnie masz cylek wyjechany. Bedziesz musiał kupic nowy, lub dac stary do szlifu i kupić nadmiarowy tłok.
(05-03-2016 08:19:49)Lipa00-22 napisał(a): [ -> ]Kolego szczelina w pierścieniu jest dużo za duża. Pewnie masz cylek wyjechany. Bedziesz musiał kupic nowy, lub dac stary do szlifu i kupić nadmiarowy tłok.
Aaaa i zapomniałem dodać... Z ciekawości przy mierzylem pierścienie do tego cylka dp którego chcę założyć i który wrócił z gwintowania, a przed tem wziąłem inny cylek z silnika którego kupiłem. Powiem wam, że szczelina jest takaaaa mała że praktycznie jej nie ma...
Buri97pl robisz tutaj niezłe zamieszanie, i opowiadasz jakieś bzdury :v Najlepiej jeśli pierścień ma minimalną przerwę. Co ma tłok do tego co to za herezja?! Byle by się zamykało na zamkach i tyle! Z dziadkiem ogara robisz to rób, ale jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj. Po co szlif? Jeśli jest gładź w dobrym stanie to po co szlif? No po co?
Matko, Krzysiek nie słuchaj go
Wystarczy wziąć cylinder do sklepu motoryzacyjnego i jeśli nie masz odpowiednich w domu to dopasować pierścienie. Powinny mieć jak najmniejszą przerwę, ściskasz je potem na zamkach na tłok podczas wkładania do cylindra i tyle filozofii. Te co masz nie są dobre, Buri97pl!, nie są. Mają za dużą przerwę i jeśli takie założysz, to ogar będzie miał słabe sprężanie, mało mocy itp...Serio ogarniaj czasem co piszesz
(05-03-2016 13:10:29)komarinho napisał(a): [ -> ]... Po co szlif? Jeśli jest gładź w dobrym stanie to po co szlif? No po co? (...)
Wybacz, ale z tym się nie mogę zgodzić. Miałem kiedyś taki przypadek, że cylinder miał elegancką gładź, dostał nowy tłok i pierścienie a kompresję to miało tak żałosną, że po "dotarciu" na trójce słabnął. Gładź może wyglądać ładnie, ale jeśli jest już "wyjechana" to nawet nowe pierścienie na dany szlif/nominał będą miały za duży luz.
Kurde dawno tu nie zaglądałem, po tym jak zobaczyłem silnik to musi się to zmienić
(12-03-2016 00:21:36)Latos napisał(a): [ -> ]Kurde dawno tu nie zaglądałem, po tym jak zobaczyłem silnik to musi się to zmienić
Hah
zobaczysz dopiero jak bak i reszta od lakiernika wrócą, to dopiero będzie zmiana
.