Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(03-03-2016 00:18:54)bujak96 napisał(a): [ -> ]strzałka jest na większości tłoków, masz na denku tłoka takie jakby "Cz"?
Na denku widziałem że pisze jakaś data a czy jest tam CZ to jutro napewno zobaczę . A jeśli już mowa o tłoka to zobacz co się stało z hińskim tłokiem firmy CX :



czeski jak ma się rozpaść to i tak się rozpadnie, to ze czeski to znaczy że lepszy? Tak naprawdę nie ma tłoka który byłby porównywalnie dobry jak te współczesne, za więcej niż 40 zł Smile Tylko trzeba dać te 40zł, można i więcej, i wtedy jest gwarancja dobrej pracy i lat używania, a nie wszystko po taniości. Jak się inwestuje w dobre części to to jeździ. Ja za same pierścienie dałem z przesyłką 56zł...
Aktual!!! Kolejny dzień i kolejne prace przy ogarku .Otóż dzisiaj zająłem się polerowaniem silnika i na 1 ogień poszedł papier P300. Wyczyścilem też silniczek ze smarów i przetarlem również papierem ściernym miejsca w którym są uszczelki. Aa i Wyczyścilem części, które jutro wiozę do lakierowania :






Tak jak się pytałem o tłok to teraz o pierścienie które założyć?
Pierścienie 1 :


Pierścienie 2 :

przerwa na pierścieniach już duża.
(04-03-2016 00:36:36)charper napisał(a): [ -> ]przerwa na pierścieniach już duża.
Jakim cudem jak te 1 są nowe prawie?

Takie jeszcze 1 pytanie, czy ten arkusz do polerowania jest do przyczepiania na wiertarkę?
ej krzychu ale czego ty szukasz?
Weź se zamów pierścienie na zamówienie ci zrobią i będziesz miał św.spokój.
po za tym odkręcasz te kapy i polerujesz co drugi tydzień zaraz gwinty pobrabiasz i tyle z tego bedzie xD

filc jest w postaci arkusza chyba logiczne ,ze nie da się go na wiertarkę nałożyć tylko trzeba ręcznie jechać chyba ,że zrobisz jakiś patent na wiertarkę możliwe ,że będzie się ten filc trzymał rzepa

Co do pierścieni to powtarzam to drugi raz nie mogą się stykać ze sobą gdyż jak je włożycie do cyla to nie wejedą z tłokiem ludzie czy wy tego nie widzicie japier...

Czemu nie zrobisz tego cylindra do porządku tylko kupujesz jakieś pierscienie tłoki zmieniasz cylindry czemu nie zrobisz raz a porządnie ile razy chcesz to docierać 10?

W sowim 200 mam cylinder Almota po szlifie do tego tłok z almota 3 pierścienie i głowica CX założona poprzez docieranie pastą do docierania i już 3.5tyśiąca kilometrów bez ściągania cylindra w simsonie mam to samo kupiłem założyłem i jeźdżę i nie ściągam głowic co dwa dni bo by mi dziadek łeb urwał xD

Przerwę na każdym pierścieniu masz dobrą ja jak kupywałem te cerregiele (cyl,tlok pierscienie) to nie bawiłem się w takie rzeczy typu przymierzanie pierścieni co to auto jest ,,ze tak sie robi ....i po co znowu ten silnik z ramy wyciągnałeś eh nie ogarniam cię weź kup cylinder almota albo ten daj do szlifu kup nowy tłok z pierścieniami i po sprawie.
Kolejny AKTUAL!! . Dzisiaj zawiozlem rzeczy do lakierowania, odebrałem cylek z gwintowania i zrobiłem małe zakupy. Zdjęcie silnika jest po papierze P600 a dzisiaj już jest po 1500 i jest dosłownieee lustro ale niestety nie zdążyłem zrobić zdj. :



















Kolanko jeszcze dzisiaj rozwiercilem pod szpilki i pasuje idealnie . Buri, jakbyś dokładnie czytał to byś wiedział, że tłok puchl, gwint w cylku był rozwalony i polerka zmatowiala... I można dalej wymieniać.
Kolego szczelina w pierścieniu jest dużo za duża. Pewnie masz cylek wyjechany. Bedziesz musiał kupic nowy, lub dac stary do szlifu i kupić nadmiarowy tłok.
(05-03-2016 08:19:49)Lipa00-22 napisał(a): [ -> ]Kolego szczelina w pierścieniu jest dużo za duża. Pewnie masz cylek wyjechany. Bedziesz musiał kupic nowy, lub dac stary do szlifu i kupić nadmiarowy tłok.
Aaaa i zapomniałem dodać... Z ciekawości przy mierzylem pierścienie do tego cylka dp którego chcę założyć i który wrócił z gwintowania, a przed tem wziąłem inny cylek z silnika którego kupiłem. Powiem wam, że szczelina jest takaaaa mała że praktycznie jej nie ma...
Buri97pl robisz tutaj niezłe zamieszanie, i opowiadasz jakieś bzdury :v Najlepiej jeśli pierścień ma minimalną przerwę. Co ma tłok do tego co to za herezja?! Byle by się zamykało na zamkach i tyle! Z dziadkiem ogara robisz to rób, ale jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj. Po co szlif? Jeśli jest gładź w dobrym stanie to po co szlif? No po co? :F Matko, Krzysiek nie słuchaj go loo Wystarczy wziąć cylinder do sklepu motoryzacyjnego i jeśli nie masz odpowiednich w domu to dopasować pierścienie. Powinny mieć jak najmniejszą przerwę, ściskasz je potem na zamkach na tłok podczas wkładania do cylindra i tyle filozofii. Te co masz nie są dobre, Buri97pl!, nie są. Mają za dużą przerwę i jeśli takie założysz, to ogar będzie miał słabe sprężanie, mało mocy itp...Serio ogarniaj czasem co piszesz :F
(05-03-2016 13:10:29)komarinho napisał(a): [ -> ]... Po co szlif? Jeśli jest gładź w dobrym stanie to po co szlif? No po co? (...)

Wybacz, ale z tym się nie mogę zgodzić. Miałem kiedyś taki przypadek, że cylinder miał elegancką gładź, dostał nowy tłok i pierścienie a kompresję to miało tak żałosną, że po "dotarciu" na trójce słabnął. Gładź może wyglądać ładnie, ale jeśli jest już "wyjechana" to nawet nowe pierścienie na dany szlif/nominał będą miały za duży luz.
Pora na długo wyczekiwany Aktual!! . Trochę się zmieniło od czasu poprzedniego. Dzisiaj właśnie zamówiłem przesyłkę z częściami do ogarka i Komarinho jednak namówiłes mnie na te twoje pierścienie . Wszystko w ogarku wypolerowane i złożone tylko gotowe rzeczy. Czekając na dostawę uszczelek na Jack Motors nie leniłem się xD :
























Wszystko jest czyściutkie i wypolerowane, chyba nie muszę mówić że cała rama przeszła pożądneeee czyszczenie...

A tu przesyłeczka :


Komentujcie!!!
Kurde dawno tu nie zaglądałem, po tym jak zobaczyłem silnik to musi się to zmienić Big Grin
(12-03-2016 00:21:36)Latos napisał(a): [ -> ]Kurde dawno tu nie zaglądałem, po tym jak zobaczyłem silnik to musi się to zmienić Big Grin
Hah zobaczysz dopiero jak bak i reszta od lakiernika wrócą, to dopiero będzie zmiana .
Pora w końcu na AKTUALIK! To tak przyszła przesyłka z Jack Motors, wszystkie aluminiowe części zostały wypolerowane,silnik już prawie cały złożyłem na nowym tłoku i pierścieniach, jeszcze tylko czekam na pomalowane części od lakiernika . Łapcie zdjęcia :

Przesyłka :










Silniczek gotowy do złożenia cylindra na nowych chromowanych pierścieniach(do Simsona lub jawy 50),tłok czeski w bardzo dobrym stanie i nowa uszczelka z Gambitu(zamówiona osobno). Wszystko ładnie nasmarowane przed założeniem i bardzo dokładnie uszczelnione(uszczelkę między głowicą a cylindrem też dałem). A i bym zapomniał wcześniej złożyłem pokrywę od sprzęgła(poprzednio wypolerowaną), została ona dokładnie uszczelniona. Oto zdjęcia :









I już cylinder siedzi :






I tutaj małe porównanie :



I innne :





Komentujcie!!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie