Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
jej czemu taki brudny cylinder i co to za czerwony smark na tym króćću ?
(11-01-2016 23:12:37)Marwerick napisał(a): [ -> ]jej czemu taki brudny cylinder i co to za czerwony smark na tym króćću ?
Nie nie przeczytaj to jeszcze raz . To nie mój cylek i ogólnie wszystko, ja mam wszysciutko czyste a to zdj pokazuje jak to ma wyglądać także no
A i jak kupiłem ten gaźnik to nie było nic w miejscu gdzie ma być ssanie ten jakis tloczek czy coś była poprostu pusta dziura bez niczego. To teraz co bez tego mam zrobić? Da się jeździć jakoś?
Jeśli tloczka nie ma, to ssanie będzie cały czas zaciągnięte i jak sie pewnie domyślasz będzie go zalewac Smile Dokup go sb i po sprawie. Ogólnie kuzyn kiedys mial, a kumpel madalma w Ogarku 16n1-11 i sprawdza sie, bardzo dużo km juz zrobil na nim bezawaryjnie, mniej pali od jikova, lepiej sie wkreca Smile
Dźwignię ssania możesz zaadaptować z Mz 250 i linkę także takie rozwiązanie działa bezproblemowo.



Po za tym nie chciałbyś mieć zrobione tak jak ten gość uwierz mi.Z przelewów leci mu lepiej jak z kranika pewnie Big Grin

znajdź stary cylinder od Simsona nawet na złomie odetnij końcówkę z frezuj ją lub splanuj na tokarce i przyspawaj do jawowskiego króćca tigiem w ten sposób będziesz miał porządnie zrobione mocowanie na szpilkach a nie jakieś śmieszne śrubki co robią za łapy.
Za spawanie zapłacisz może max 30zł a będzie to porządnie zrobione po za tym musisz zrobić podkładkę pasujacą pod rozstaw otwórów pod szpilki cylindra żeby gaźnik nie siedział na ,żeberku cylindra i ręczna wiertarką na pewno tego nie zrobisz gwarantuje ci to musi być stołowa i otwory porządnie potrasowane ,zeby podkładka siedziała na szpilkach a dalej pilnikiem nadać jej kształt co jest żmudne i zajmuje to dużo czasu.

Dalej ,żeby guma gaźnika od jawki pasowała na gaźnik simsona trzeba wytoczyć tulejkę redukcyjną inaczej naciśniesz ją ale będzie to na hama siedzieć przez co guma szybko zacznie pękać.


A bez ssania ani rusz musisz kupić zestaw naprawczy ssania do tego gaźnika

Osobiście bardziej polecałbym ci gażnik 16N3-4 ale jak kupiłeś ten to niech już zostanie.

A jak widać kiepska i krzywa podkładka pod króciec owocuje tym ,że trzeba ładować na silikonie .. i jak takie dziadostwo ma działać na dłuższą metę...
Ja robie tak, że odcinam dół od starego króćcu i wyrównuje szlifierka i będzie git, a potem tylko to mocowanie na 2 śrubach co jest łatwe i jak dla mnie to bardzo pożądna robota. A z ssaniem to napisałem do gościa na olx czemu nie było tego od ssania, a on mnie przeprosił i podjadę po to jutro może, a teraz pytanko.

Jak ma działać ssanie w ogarze 200?nie będzie go wgl zalewać ani nic?
No działa normalnie 2 kopy na ssaniu na off zapłonie i potem bez ssania.Lecz w praktyce ciężko odpalić zimny silnik z takim gaźnikiem.
a jak pojedziesz i włączysz ssanie to silnik zaleje i po ok.5 sek gaśnie
Jak zimny to na ssaniu zapali chyba, ale w jeździe nie potrzebne ssanie i o co chodzi z zapłonem off(wiem że wyłączonym ale może masz na to jakieś powiedzenie xD bo na wyłączonym zapłonie to się nie da odpalić xD ) ?
No coś mi się może pierdyknęło w rozumowaniu ale w każdym razie wiesz o co chodzi.
Problem z odpalaniem zimnego silnika jest bardzo duży do tego stopnia ,że trzeba popchać ale plusy są takie ,że świeca ma idealny kolor kawy paliwo się nie wylewa i silnik dobrze pracuję paląc 2.5l/100 .Cieply będzie z ząbka odpalał.
(13-01-2016 01:24:27)buri97pl napisał(a): [ -> ]No coś mi się może pierdyknęło w rozumowaniu ale w każdym razie wiesz o co chodzi.
Problem z odpalaniem zimnego silnika jest bardzo duży do tego stopnia ,że trzeba popchać ale plusy są takie ,że świeca ma idealny kolor kawy paliwo się nie wylewa i silnik dobrze pracuję paląc 2.5l/100 .Cieply będzie z ząbka odpalał.
Ale czm tak może być że zimny ciężko odpalić, nawet ze ssaniem tak jest?
No przynajmniej w trzech przypadkach z gaźnikiem 16N3-4 ,widziałem 3 takie pierdziki i wszystkie na pycha zimne odpalają łącznie z moim.Nie wiem jak będzie teraz bo zmieniam przerywacz na nowy czasami się udało go odpalić zimnego po cało nocnym przestoju a czasami nie.Zobaczymy.Ale gaźnik jest nieporównywalnie lepszy niż jikov bezobsługowy jak go dobrze ustawisz.
Jak go zamontujesz to nie kręć nic w komorze pływaka nie przestawiaj poziomu! tak jak było w simku jest bardzo dobrze (potem możesz wogule poziomu nie ustawić i będzie lipa)jedynie możesz poprzestawiać iglicę która w simsonie jest dość zaawansowana w porównaniu do jikova gdyż możesz regulować mieszankę paliwową i powietrzna niezależnie od siebie.
(13-01-2016 17:56:46)buri97pl napisał(a): [ -> ]No przynajmniej w trzech przypadkach z gaźnikiem 16N3-4 ,widziałem 3 takie pierdziki i wszystkie na pycha zimne odpalają łącznie z moim.Nie wiem jak będzie teraz bo zmieniam przerywacz na nowy czasami się udało go odpalić zimnego po cało nocnym przestoju a czasami nie.Zobaczymy.Ale gaźnik jest nieporównywalnie lepszy niż jikov bezobsługowy jak go dobrze ustawisz.
Jak go zamontujesz to nie kręć nic w komorze pływaka nie przestawiaj poziomu! tak jak było w simku jest bardzo dobrze (potem możesz wogule poziomu nie ustawić i będzie lipa)jedynie możesz poprzestawiać iglicę która w simsonie jest dość zaawansowana w porównaniu do jikova gdyż możesz regulować mieszankę paliwową i powietrzna niezależnie od siebie.
Spk, a jak mam wkręcić ta śrubke żeby odpalił co odpowiada za mieszankę i na który rowek dać na iglicy?
Śrubka 1,5 obrotu, a iglica na środkowym rowku, później w zależności czy zalewa-rowek w góre, za mało paliwa- rowek w dół.
(13-01-2016 22:44:05)romett1 napisał(a): [ -> ]Śrubka 1,5 obrotu, a iglica na środkowym rowku, później w zależności czy zalewa-rowek w góre, za mało paliwa- rowek w dół.
A nie 2,5 obrotu? O iglicy to ja wiem

Dzisiaj założyłem gaźniczek, a i juz mam ssanie oprócz linki ale to Nie problem . Nie próbowałem odpalać bo nie mam wężyka kranika i nawet nie próbowałem, lapcie zdj :


Ten gaźnik w ogarze to niezbyt szczęśliwe polaczenie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie