Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(29-01-2016 20:48:34)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Tak sie zastanawiam, czy w tym bvf nie masz zalozonej dyszy od powietrza jako glownej np 30 i dlatego paliwa nie dostaje Big Grin Bo gwint tu i tu jest m5, a to jednak uzywka wiec wszystko mozliwe Smile
Hmmm nwm xD ale odpalił mi wczoraj na gmf 13
No to good Smile A jak pracował ? Wink
Hmm muszę jeszcze przy nim porobić bo odpala super tylko dodam gazu może z 3s i odrazu gaśnie. Co radzisz?
Obczaj świecę, kwestia pewnie regulacji, zapewne za mało paliwa dostaje Smile
(30-01-2016 02:22:34)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Obczaj świecę, kwestia pewnie regulacji, zapewne za mało paliwa dostaje Smile
Hmm nwm bo w tym gaźniku ustawia się tylko przez rowek na iglicy, a ja mam na największym poborze ustawiony, czy o czymś nie wiem xD?
(30-01-2016 09:40:02)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(30-01-2016 02:22:34)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Obczaj świecę, kwestia pewnie regulacji, zapewne za mało paliwa dostaje Smile
Hmm nwm bo w tym gaźniku ustawia się tylko przez rowek na iglicy, a ja mam na największym poborze ustawiony, czy o czymś nie wiem xD?
Powiecie co może być źle?
Jak ma iglicy, przecież masz srubke od obrotów i od mieszanki. Ta ma zewnątrz ze sprężyną jest od obrotów, ta bardziej schowana od mieszanki Wink
(30-01-2016 16:38:26)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Jak ma iglicy, przecież masz srubke od obrotów i od mieszanki. Ta ma zewnątrz ze sprężyną jest od obrotów, ta bardziej schowana od mieszanki Wink
To ja wiem ale wkrecajac i wykrecajac ta od mieszanki co się dzieje?
Wykrecasz srubke dajesz wiecej powietrza i mniej paliwa, a jak wkrecasz to dajesz więcej paliwa a mniej powietrza Smile
(30-01-2016 16:45:56)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Wykrecasz srubke dajesz wiecej powietrza i mniej paliwa, a jak wkrecasz to dajesz więcej paliwa a mniej powietrza Smile
Ok spk, wielkie dzięki, a teraz pytanie czy w komorze plywakowej też się jakoś poziom paliwa reguluje?
Jakas blaszka tam jest, ale ja miałem juz kilka tych silników i nigdy nie było potrzeby komory regulowac Smile
(30-01-2016 17:00:00)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Jakas blaszka tam jest, ale ja miałem juz kilka tych silników i nigdy nie było potrzeby komory regulowac Smile
Ok, bo on pali super pogazuje nim a potem gaśnie
(30-01-2016 16:47:11)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(30-01-2016 16:45:56)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Wykrecasz srubke dajesz wiecej powietrza i mniej paliwa, a jak wkrecasz to dajesz więcej paliwa a mniej powietrza Smile
Ok spk, wielkie dzięki, a teraz pytanie czy w komorze plywakowej też się jakoś poziom paliwa reguluje?

jak nie zaczniesz czytac książki, która ci od 3 miesięcy podstawiam pod nos to ty z tym ogarem nigdy nie dojdziesz do ładu.
Ja mam jakieś dziwne przeczucie że ten ogar puki się nim ktoś inny nie zajmie, to nigdy nie bd poprawnie chodził Wink
jak autor się woli o każdą pierdółkę najmniejszą 5 razy zapytać na forum jak w książce jest to jasno kawa na ławę opisane to rzeczywiście póki nie zmieni właściciela nie będzie to jeździć. 26 stron tematu a jesteśmy jeszcze na etapie problemów z praca na uruchomionym silniku. jednak nie to jest najciekawsze. najciekawsze jest to że ten ogar chyba jeszcze nie jeździł, bo autor ma dziwną fobię do książki o naprawie motoroweru.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie