To co Ty chcesz kolanko przykleić do cylindra? Nie rozumiesz chyba, że jak dasz większy gwint to czy śruba czy szpilka musi też być większa, a otwór w kolanku będzie za mały.
Ale o ile gdzieś kiedyś dobrze widziałem i to na żywo to nawet M8 idzie jakoś zmieścić.
(02-03-2016 00:16:21)Quake96 napisał(a): [ -> ]To co Ty chcesz kolanko przykleić do cylindra? Nie rozumiesz chyba, że jak dasz większy gwint to czy śruba czy szpilka musi też być większa, a otwór w kolanku będzie za mały.
Ale o ile gdzieś kiedyś dobrze widziałem i to na żywo to nawet M8 idzie jakoś zmieścić.
Napisałam właśnie to że szpilek nie kupuje a z kolankiem mam to zaplanowane, będę rozwiercal
Można też dotoczyć taką szpilke,by do cylindra było np. M8,a do kolanka normalne M6 i wtedy nie trzeba się bawić w żadne pilowania kolanek
2 tłok to jest współczesny wyrób.
A rozpoznajesz może czy to almot czy co? I który się nadaje do założenia?
Przeleć delikatnie ten czeski tłok p2000 na mokro i będzie latał.
Tak, żeby wygładzić te ryski, do tego nowe pierścienie i kompresja będzie dobra.
(02-03-2016 23:56:03)bujak96 napisał(a): [ -> ]Tak, żeby wygładzić te ryski, do tego nowe pierścienie i kompresja będzie dobra.
Ok, a wiesz może jak się pierścień do cylka da na przymiarke to luz między jego koncami ile powinien wynosić?
najlepiej to powinny się stykać, albo być tak minimalna przerwa że prawie wcale, jak się stykają to wtedy pierścienie sa dopasowane
Skoro o tłokach mowa, po czym poznać że tłok jest czeski?
(03-03-2016 00:14:17)bujak96 napisał(a): [ -> ]Skoro o tłokach mowa, po czym poznać że tłok jest czeski?
Hmm, ja myślę że po strzałce tej która się do wydechu obraca i po tym, że się tak nie świeci jak te wszystkie hinole tyle wiem
strzałka jest na większości tłoków, masz na denku tłoka takie jakby "Cz"?