(10-02-2016 17:16:08)charper napisał(a): [ -> ]ja bym to rozwiercił i regulował sobie to napinaczem na lince ze śrubką, która wcześniej służyła do kontrowania.
Czy Ty kiedyś widziałeś jak działa sprzęgło w tym silniku? Ta śrubka w kapie MUSI być, bo ona popycha popychacze. Bez niej nic nie zdziałasz. A linką to jak sam napisałeś, regulujesz napięcie i nic więcej.
krzychu222u1@wp.pl coś ci te naprawianie nie idzie
Fajny ten Gaz albo lublin. Znasz może kod tego zielonego w palecie RAL?
(13-02-2016 18:18:25)przemocha napisał(a): [ -> ]Fajny ten Gaz albo lublin. Znasz może kod tego zielonego w palecie RAL?
Myślalem że ogarka skomentujesz, ale ok
. Koloru niestety nie znam
ale Lublinka mam po dziadku, który go posiada od nowości LUBLIN GAZ 51.jak ci się ogi podoba?
Co tu taka cisza?? Komentujcie coś!
Ten czerwony bak razi w oczy
(14-02-2016 02:00:27)uki napisał(a): [ -> ]Ten czerwony bak razi w oczy
Nom, dokładnie. Ale jak będzie cieplej to polerszyn wszystkiego porządny nowy lakierek gdzie niegdzie
Za niedługo będzie kopia mojego
Trochę dawno tu nie pisałem
, no ale teraz tak niestety będzie. Szkoła się zaczęła i już trzeba się uczyć... Ale za to wczoraj odpaliłem ogarka i pojeździłem nim z 10km i nawet do zapłonu nie zaglądałem
ani nigdzie tylko odpalam i jadę
.
A po jeździe odstawiłam ogarka do warsztatu i porobiłem trochę
. Wymieniłem głowicę(ponieważ stara miała ślady jakby komuś coś walneło w silniku), sprawdziłem stan kanałów w cylku i muszę przyznać że jak zakładem tak i jest do tej pory
, odrazu nasmarowałem kanały i dałem jakąś tam małą uszczelkę między głowicą a cylindrem. Po złożeniu sprawdziłem kompresję i jest owiele lepsza!!
. A i co najważniejsze po przejażdżce sprawdziłem jak wygląda świeca i jest kawa z mlekiem wprost idealna bo zmieniłem ją na F80 z inną końcówką. Jak myślicie dało by nagwintować miejsce, gdzie się zakręca kolanko do cylindra(te 2 śruby)??