Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(13-01-2016 22:55:20)charper napisał(a): [ -> ]Ten gaźnik w ogarze to niezbyt szczęśliwe polaczenie.
Nie martw się, wszystko uszczelnione i dokręcone
Co to może być jak gaźnik nie chce podawać paliwa do krocca??? Próbowałem zwiększać dawkę paliwa i nic nie pomogło, proszę o szybką odpowiedź
Zapchane dysze xd
Przedmuchałem i nadal to samo co poradzicie????
A dokręciłeś je?
(15-01-2016 22:22:26)Petronas napisał(a): [ -> ]A dokręciłeś je?
Tak tak wszystko dokrecilem porządnie

Tak jest że paliwo dochodzi do komory ale już dalej czyli do gaźnika nie, czm tak jest? Dysze przeczyszczane poziom paliwa zwiększany?
(15-01-2016 22:25:11)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(15-01-2016 22:22:26)Petronas napisał(a): [ -> ]A dokręciłeś je?
Tak tak wszystko dokrecilem porządnie

Tak jest że paliwo dochodzi do komory ale już dalej czyli do gaźnika nie, czm tak jest? Dysze przeczyszczane poziom paliwa zwiększany?
Proszę o szybką odpowiedź.
A w pływaku nikt wcześniej nie kręcił może masz bardzo niski poziom paliwa spróbuj ustawić poziom komory tak jak w simsonie albo chociaz pomierz go czy się zgadza z oryginałem.Z tego co widzę to z komorą juz grzebałeś chyba...niepotrzebnie.

Może króciec nieszczelny i ciągnie sobie powietrze zamiast paliwka?

A jak nie to dysza główna rozkręca się ją na dwie części i wtedy przedmuchuje

A w ogóle kopisz go ze ssaniem jak chcesz odpalić? Weź załacz ssanie i spróbuj go na pycha odpalić jak odpali to trzymaj go ze ssaniem i gazuj trochę ,żeby nie zgasł potem wyłącz ssanie.Masz nikłe szanse ,że odpalisz go pierwszy raz z kopki próbuj na pycha!!Z tego co wiem to ty nie masz linki od ssania chyba i ,dlatego go nie używasz.

Gaźnik Simsona to trochę energooszczędna maszyneria wiec może ci się wydawać ,ze nie dostaje paliwa a w rzeczywistości ma go wystarczajaco
(16-01-2016 11:56:53)buri97pl napisał(a): [ -> ]A w pływaku nikt wcześniej nie kręcił może masz bardzo niski poziom paliwa spróbuj ustawić poziom komory tak jak w simsonie albo chociaz pomierz go czy się zgadza z oryginałem.Z tego co widzę to z komorą juz grzebałeś chyba...niepotrzebnie.

Może króciec nieszczelny i ciągnie sobie powietrze zamiast paliwka?

A jak nie to dysza główna rozkręca się ją na dwie części i wtedy przedmuchuje

A w ogóle kopisz go ze ssaniem jak chcesz odpalić? Weź załacz ssanie i spróbuj go na pycha odpalić jak odpali to trzymaj go ze ssaniem i gazuj trochę ,żeby nie zgasł potem wyłącz ssanie.Masz nikłe szanse ,że odpalisz go pierwszy raz z kopki próbuj na pycha!!Z tego co wiem to ty nie masz linki od ssania chyba i ,dlatego go nie używasz.

Gaźnik Simsona to trochę energooszczędna maszyneria wiec może ci się wydawać ,ze nie dostaje paliwa a w rzeczywistości ma go wystarczajaco
Ja odkrecilem króciec z gaźnika i patrzyłem w dziurce od gaźnika czy nawet kropelka idzie a tam sucho, a ustawiłem wymiary na pływaku odl fabryczna i napewno dysze są czysciutkie i nawet jeśli ssania nie mam to powinno coś lecieć a nie być sucho. Co jeszcze poradzisz?
Poradzę zamontować linkę od ssania to raz ,żeby było jak je otworzyć bez tego ani rusz z odpalaniem.
Dwa może nie w tę stronę iglicę podniosłeś ,żeby więcej paliwa dostawał to iglica ma iść w górę.
(16-01-2016 14:16:48)buri97pl napisał(a): [ -> ]Poradzę zamontować linkę od ssania to raz ,żeby było jak je otworzyć bez tego ani rusz z odpalaniem.
Dwa może nie w tę stronę iglicę podniosłeś ,żeby więcej paliwa dostawał to iglica ma iść w górę.
Iglice mam ustawiona na samym dole rowku
masz te linkę od ssania wreszcie czy nie?
Chcesz coś robić jak podstawowych rzeczy nie masz zamontowanych widzisz zwykłe ssanie a tyle problemów linka dźwignia itd.
(16-01-2016 21:47:26)buri97pl napisał(a): [ -> ]masz te linkę od ssania wreszcie czy nie?
Chcesz coś robić jak podstawowych rzeczy nie masz zamontowanych widzisz zwykłe ssanie a tyle problemów linka dźwignia itd.
Nie będzie żadnego ssania i ku zaskoczeniu wczoraj złożyłem gaźnik ale jikov i zakręcilem wszystko super i odstawiłem o 23 bo bylem zmęczony, wróciłem z rana i otworzyłem kranik i myślę sobie co mi szkodzi może go wyreguluje i zobaczę czy jak kopne to dostaje paliwa to podpąpowalem mu paliwa i kopnelem a tosz to ci niespodzianka?! ODPALIŁ ZA 1 NA JIKOVIE!!! I oczywiście nie mogłem się powstrzymać i się przyjechałem, było super nic nie narzekał jechałem ile chciałem i nie ważne czy zimny czy ciepły odpalal za 1 . A i mam tylko jeden problem bo nie ma wolnych obrotów i muszę ciągle gazowac, a dodam że przepustnica wymieniona śrubka wkręcona na maxa, dysza wymieniona i jak myślicie czm nie chce ich trzymać?
Nie rozumiem twojego sposobu rozumowania.Kupujesz gaźnik od Simsona frustrujesz się natychmiast a nie masz nawet linki od ssania założonej i od razu montujesz jikova i dalej masz problemy z nim.Miałbyś gaźnik z sima i nie miałbyś żadnych problemów z ustawieniem niskich obrotów ,składu mieszanki paliwowej itd. a silnik chodził by idealnie.Faktem jest ,ze gaźnik jikova odpala od kopa w każdej sytuacji bo jest gaźnikiem stworzonym do tego modelu silnika i nie ma co się dziwić.Ciekawe jaki masz kolor świecy.

Skoro przepustnicę masz nową to spróbuj wykręcić śrubę od regulacji niskich obrótów na max i zacznij ją wkręcać na pracującym silniku może tak ją wkręciłeś ,że pominąłeś jej stożek.
Sprawdź kolor świecy może go zalewa i na wysokich obr. coś tam chodzi a na niskich już gaśnie.
(17-01-2016 15:30:19)buri97pl napisał(a): [ -> ]Nie rozumiem twojego sposobu rozumowania.Kupujesz gaźnik od Simsona frustrujesz się natychmiast a nie masz nawet linki od ssania założonej i od razu montujesz jikova i dalej masz problemy z nim.Miałbyś gaźnik z sima i nie miałbyś żadnych problemów z ustawieniem niskich obrotów ,składu mieszanki paliwowej itd. a silnik chodził by idealnie.Faktem jest ,ze gaźnik jikova odpala od kopa w każdej sytuacji bo jest gaźnikiem stworzonym do tego modelu silnika i nie ma co się dziwić.Ciekawe jaki masz kolor świecy.

Skoro przepustnicę masz nową to spróbuj wykręcić śrubę od regulacji niskich obrótów na max i zacznij ją wkręcać na pracującym silniku może tak ją wkręciłeś ,że pominąłeś jej stożek.
Sprawdź kolor świecy może go zalewa i na wysokich obr. coś tam chodzi a na niskich już gaśnie.
Kolor świecy to kawa z mlekiem, ale jest taka festt brązowa w sensie jasna i to znak że za mała dawka paliwa
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie