Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(07-01-2016 11:26:21)krzychu222u1@wp.pl napisał(a): [ -> ]
(07-01-2016 07:32:35)buri97pl napisał(a): [ -> ]No właśnie 3\4cm to bardzo dużo dla sprzęgła jakby granica pomiędzy całkowitym wysprzegleniem i niepełnym.

Co do przepustnicy wkręc śrubę na maxa i zobacz czy rosną obroty.
Wkrecałem i nie mają zamiaru rosnąć. Sprzęgło albo jest dobre albo nie, ponieważ próbowałem się przejechać i ogar nie chciał jechać, ruszyłem ale jak jechałem dalej to musiałem ciągle sprzęgłem operować ale jak już się rozpędzilem to puściłem sprzęgło i zgasł, to ja spróbowałem dać ogiemu koło do góry(tylne) i sprawdzić czy tam też nie ruszy to ja sprawdzam a tam wszystko pięknie i ładnie, wszystkie 3 biegi jak w masło Wchodza bez żadnego problemu i myślę że winowajcom jest ten śnieg za oknami, przez niego ogar ma owiele ciężej. Co o tym myślisz/myślicie?
Ktoś coś?
Wczoraj robiłem instalacje w romecie i nmg rozkminić o co chodzi w tych 2 kablach, do głowy przychodzi mi tylko masa ale gdzie ta masę mam podłączyć? W którym miejscu? Proszę o szybką ODP.

Kabelek z przełącznika to brzęczyk (jego włącznik) a masa to ten wolny kabel ze stacyjki go podpinamy pod kierownicę.
(09-01-2016 13:41:59)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Kabelek z przełącznika to brzęczyk (jego włącznik) a masa to ten wolny kabel ze stacyjki go podpinamy pod kierownicę.
Ok, a jeśli chodzi o ten kabel z brzeczka to jego nigdzie nie podpinamy, on zostaje?
Sory, element nr 5 to po prostu przełącznik i to co zaznaczyłeś to nie jest żaden kabel. Tam nic nie ma, rozbierz przełącznik to się przekonasz. Są tylko 4 bolce od których są wyprowadzone kable pokazane na rysunku i opisane kolorami.
(09-01-2016 14:04:43)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Sory, element nr 5 to po prostu przełącznik i to co zaznaczyłeś to nie jest żaden kabel. Tam nic nie ma, rozbierz przełącznik to się przekonasz. Są tylko 4 bolce od których są wyprowadzone kable pokazane na rysunku i opisane kolorami.
A z kad mam wiedzieć które wejście jest do którego kabla? Czy to wszystko jedno?
Ma to znaczenie, mogą ci się pomieszać światła długie z krótkimi. Tu takie zdjęcie:



Jak rozbierzesz przełącznik i odpowiednio go odwrócisz to bolce będą tak samo ułożone jak na schemacie, także luz.
(09-01-2016 14:18:21)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Ma to znaczenie, mogą ci się pomieszać światła długie z krótkimi. Tu takie zdjęcie:



Jak rozbierzesz przełącznik i odpowiednio go odwrócisz to bolce będą tak samo ułożone jak na schemacie, także luz.
Dzięki ci WIELKIE
Jeszcze 1 pytanie, co jest za tym kablem czerwonym co zaznaczyłem?
Masa do ramy i światła kable połączone razem.
Jestem zły . Dzisiaj wprowadziłem ogara żeby się przejechać i go przpalic, a mu się nie śni odpalić . Wyczyscilem gaźnik ustawiłem zapłon i odzywa się jakby mu 1 s do odpalenia brakuje ale nie odpali. Co o tym sądzicie? Co sprawdzić?
Postanowione . Jutro jadę po gaźnik z Simsona 16n1 bfv. I przerabiam króciec i ogi będzie śmigać. To jutro się pojedzie a we wtorek przeróbki i można zamontować. Bardzo dzisiaj mnie wkurzył ten jikov, także z nim koniec
Odłącz elektrykę może przez to gaśnie. Tylko cewkę zostaw oczywiście. A iskra jak kopiesz i do cylindra przytykasz to jest cały czas? jak tak to nie trzeba z elektryką kombinować.
Iskra jest super niebieska i on odpala teraz ale ciężko i wiem że na 100% winny jest gaźnik.
Aktual . Dzisiaj pojechałem po gaźniczek i za cały zapłaciłem tylko 30 zł . Wszystko jest, cały kompletny .
Jutro przerabiam go i montuje, myślę że odpali . Macie zdj :







Chcem żeby tak to wyglądało :


Komentować coś!!!!!
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie