Wczoraj robiłem instalacje w romecie i nmg rozkminić o co chodzi w tych 2 kablach, do głowy przychodzi mi tylko masa ale gdzie ta masę mam podłączyć? W którym miejscu? Proszę o szybką ODP.
Kabelek z przełącznika to brzęczyk (jego włącznik) a masa to ten wolny kabel ze stacyjki go podpinamy pod kierownicę.
(09-01-2016 13:41:59)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Kabelek z przełącznika to brzęczyk (jego włącznik) a masa to ten wolny kabel ze stacyjki go podpinamy pod kierownicę.
Ok, a jeśli chodzi o ten kabel z brzeczka to jego nigdzie nie podpinamy, on zostaje?
Sory, element nr 5 to po prostu przełącznik i to co zaznaczyłeś to nie jest żaden kabel. Tam nic nie ma, rozbierz przełącznik to się przekonasz. Są tylko 4 bolce od których są wyprowadzone kable pokazane na rysunku i opisane kolorami.
(09-01-2016 14:04:43)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Sory, element nr 5 to po prostu przełącznik i to co zaznaczyłeś to nie jest żaden kabel. Tam nic nie ma, rozbierz przełącznik to się przekonasz. Są tylko 4 bolce od których są wyprowadzone kable pokazane na rysunku i opisane kolorami.
A z kad mam wiedzieć które wejście jest do którego kabla? Czy to wszystko jedno?
Ma to znaczenie, mogą ci się pomieszać światła długie z krótkimi. Tu takie zdjęcie:
Jak rozbierzesz przełącznik i odpowiednio go odwrócisz to bolce będą tak samo ułożone jak na schemacie, także luz.
Jeszcze 1 pytanie, co jest za tym kablem czerwonym co zaznaczyłem?
Masa do ramy i światła kable połączone razem.
Jestem zły
. Dzisiaj wprowadziłem ogara żeby się przejechać i go przpalic, a mu się nie śni odpalić
. Wyczyscilem gaźnik ustawiłem zapłon i odzywa się jakby mu 1 s do odpalenia brakuje ale nie odpali. Co o tym sądzicie? Co sprawdzić?
Odłącz elektrykę może przez to gaśnie. Tylko cewkę zostaw oczywiście. A iskra jak kopiesz i do cylindra przytykasz to jest cały czas? jak tak to nie trzeba z elektryką kombinować.