Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet ogar 200 1988' by KrzychuRometowiec
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(29-02-2016 17:44:42)komarinho napisał(a): [ -> ]i po co ciągle podbijasz ten wątek cytując samego siebie? Trochę cierpliwości... Co do naklejek to chyba oczywiste. Ogary 200 wychodziły z srebrnym napisem na czarnym tle. Głupie pytania trochę zadajesz, tylko po to żeby popodbijać :F

Biały napis, na czarnym tle ze srebrną obwódką tak gwoli ścisłości Wink

No i w nowszych rocznikach były już inne naklejki.
(29-02-2016 18:52:44)Quake96 napisał(a): [ -> ]
(29-02-2016 17:44:42)komarinho napisał(a): [ -> ]i po co ciągle podbijasz ten wątek cytując samego siebie? Trochę cierpliwości... Co do naklejek to chyba oczywiste. Ogary 200 wychodziły z srebrnym napisem na czarnym tle. Głupie pytania trochę zadajesz, tylko po to żeby popodbijać :F

Biały napis, na czarnym tle ze srebrną obwódką tak gwoli ścisłości Wink

No i w nowszych rocznikach były już inne naklejki.
Bo mój ogar jest z rocznika 1988 w „ramie", którą dostałem razem z ogarem i przemieniłem, a w tej co była od początku był wpisany 1986.
1986 miały i takie i takie naklejki bo wersja przejściowa. 88 juz nowy typ, więc pewnie neutralnym wyjściem będą te nowego typu :F
(29-02-2016 23:49:11)komarinho napisał(a): [ -> ]1986 miały i takie i takie naklejki bo wersja przejściowa. 88 juz nowy typ, więc pewnie neutralnym wyjściem będą te nowego typu :F
Zamówię jednak te z białym napisem , czekam na dostawę kmpl uszczelek do ogara i Zamawiam przesyłkę . Wiecie coś może na temat kmpl. pierścieni za 3 zł do jawy 50/Simsona z Jack Motors?
są najtańsze, więc możesz spodziewać się po nich najmniej. Tak jak pisałem najlepszym wyborem do 223 są chromowane, lepszych na rynku nie ma Wink
(01-03-2016 01:25:19)komarinho napisał(a): [ -> ]są najtańsze, więc możesz spodziewać się po nich najmniej. Tak jak pisałem najlepszym wyborem do 223 są chromowane, lepszych na rynku nie ma Wink
Mam tam jakieś pierścienie nominalne u siebie, więc dam zdj to zobaczycie co to wgl jest xD i czy jeszcze dobre.
Ta, po zdjęciach na pewno będziemy w stanie ocenić. Pierścienie mają być dopasowane. Zdejmujesz cylinder i mierzysz. Najlepiej powinny się całkiem stykac po przymierzeniu do tulei cylindra
(01-03-2016 16:46:33)komarinho napisał(a): [ -> ]Ta, po zdjęciach na pewno będziemy w stanie ocenić. Pierścienie mają być dopasowane. Zdejmujesz cylinder i mierzysz. Najlepiej powinny się całkiem stykac po przymierzeniu do tulei cylindra
A jeżeli jest między nimi mała szczelina jeśli pierścień jest w cylku?
to dobrze mała szczelina musi być trochę luzu musi mieć inaczej pierścien nie wejdzie do cylindra i daj już spokój lepsze jak fabryka wypuszczała to nie będzie a po za tym to tylko ogar.Jak dobrze jeździ wszystko działa to nic nie grzeb.I czasem nie ściągaj cylindra ,żeby zobaczyć jaki ma luz ten pierścień xD

co do naklejek naklej sobie takie jakie ci się podobają mi się podobały białe to se takie kupiłem Big Grin nie ma co się nad nimi użalać czarne z chromem też są bardzo ładne .

pierścienie trzeba dotrzeć ,zeby uzyskać jak największą współpracę powierzchni pracujących części i tyle cię powinno interesować.
Pozdro naprawiaj tego rometa i wracaj na trasę bo liczy się jazda a nie wieczna grzebanina xD
(01-03-2016 19:04:21)buri97pl napisał(a): [ -> ]to dobrze mała szczelina musi być trochę luzu musi mieć inaczej pierścien nie wejdzie do cylindra i daj już spokój lepsze jak fabryka wypuszczała to nie będzie a po za tym to tylko ogar.Jak dobrze jeździ wszystko działa to nic nie grzeb.I czasem nie ściągaj cylindra ,żeby zobaczyć jaki ma luz ten pierścień xD

co do naklejek naklej sobie takie jakie ci się podobają mi się podobały białe to se takie kupiłem Big Grin nie ma co się nad nimi użalać czarne z chromem też są bardzo ładne .

pierścienie trzeba dotrzeć ,zeby uzyskać jak największą współpracę powierzchni pracujących części i tyle cię powinno interesować.
Pozdro naprawiaj tego rometa i wracaj na trasę bo liczy się jazda a nie wieczna grzebanina xD
Jaka wieczna grzebanina?? Panieee xD ja na serio już ze 100 km zrobiłem od czasu kiedy go naprawilem, już z 4 tyg do zapłonu nie zaglądam ani nigdzie tylko jadę więc nwm o co chodzi xD. Cylek zdjalem ponieważ mam hinski tłok CX, który czuje że pachnie i jakby tego mało mam gwint tam gdzie się kolanko zakreca rozwalony... Dzisiaj zanioslem to znajomemu, który nagwintuje mi cylek, a ja w tym czasie będę przygotowywal rzeczy do malowania, zamawial przesyłkę i polerka...
przecież kolanko zakręca się do szpilek, więc co on tam będzie gwintował cylek? loo Nowe szpilki wystarczyło sobie wkręcić, lub jedną, w miejsce zepsutej!!
(01-03-2016 21:58:39)komarinho napisał(a): [ -> ]przecież kolanko zakręca się do szpilek, więc co on tam będzie gwintował cylek? loo Nowe szpilki wystarczyło sobie wkręcić, lub jedną, w miejsce zepsutej!!
Nie rozumiesz xD, zrobiłem tak ale pod wpływem zakrecania nakrętki gwint był taki rozwalony, że szpilka się sama kręciła i cały gwint jeszcze bardziej rozwalala...
Mam dobrą wiadomość . Ahh dzieje się przy ogarku Dziejeee .Tak jak mówiłem dzisiaj zanioslem cylek do nagwintowania i będzie gotowy jutro , w piątek lub czwartek zamawiam przesyłkę na Jack Motors do ogiego , a w piątek matuje rzeczy do Romecika bo w następnym tygodniu jadę zawieść je lakiernikowi . Aa i silnik wyjmuje z ramy i będzie Polerszyn xD
pamiętaj że jak przegwintujesz wejścia pod szpilki na większe, to te szpilki mogą Ci się nie zmieścić w otworach mocujących w kolanku :F
(02-03-2016 00:10:44)komarinho napisał(a): [ -> ]pamiętaj że jak przegwintujesz wejścia pod szpilki na większe, to te szpilki mogą Ci się nie zmieścić w otworach mocujących w kolanku :F
Wiem właśnie xD i dlatego nie kupuje tych szpilek .
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Przekierowanie